ESB tuli põleb armatuuris?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Veebr 2006, 20:50
- Auto: Passat Variant B7 1.4 TSI 110 kW EcoFuel ja Passat Variant B8 2.0 110 kW
- Asukoht: Tartu ja Virumaa
ESB tuli põleb armatuuris?
Tere
Isendiks: Golf IV Variant 2002a. 1.9 TDI PD 74kW
Kui ABSi juhe ei anna ühendust või on lahti sellisel puhul ei hakka ju armatuuris ESB põlema!?
Eile sai zarniiri vahetatud ja ka veovõlli ots lahti võetud. Pakkisin kokku kõik oli ok. Täna hakkas sõiduaeg ESB põlema ja nupp ei allu.
Mis võib olla?
Tänud!!
Isendiks: Golf IV Variant 2002a. 1.9 TDI PD 74kW
Kui ABSi juhe ei anna ühendust või on lahti sellisel puhul ei hakka ju armatuuris ESB põlema!?
Eile sai zarniiri vahetatud ja ka veovõlli ots lahti võetud. Pakkisin kokku kõik oli ok. Täna hakkas sõiduaeg ESB põlema ja nupp ei allu.
Mis võib olla?
Tänud!!
Kala hakkab alati peast mädanema!
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: ESB tuli põleb armatuuris?
mis siin ikka oletada, las keegi vaatab vead järgi elektroonikast
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: ESB tuli põleb armatuuris?
Kui mingi abs andur ei toimi, siis võib vabalt esb tuli põleda ja välja lülitada ei saa. Aga veakoodide lugemine oleks tõesti kõige mõistlikum.Marek00 kirjutas:Tere
Isendiks: Golf IV Variant 2002a. 1.9 TDI PD 74kW
Kui ABSi juhe ei anna ühendust või on lahti sellisel puhul ei hakka ju armatuuris ESB põlema!?
Eile sai zarniiri vahetatud ja ka veovõlli ots lahti võetud. Pakkisin kokku kõik oli ok. Täna hakkas sõiduaeg ESB põlema ja nupp ei allu.
Mis võib olla?
Tänud!!
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: ESB tuli põleb armatuuris?
Kas see ESP tuli hakkab põlema igakord, kui oled auto uuesti käivitanud, peale teatud aega, v kohe momentaalselt nii kui mootor käivitub?
Ma ei tea, kuidas sel PD l, aga minu vanakoolikal Boral(sama mis G4) on täpselt kasti peal pmt(näed kohe kui kapoti lahti teed ja ülevalt kastile peale vaatad) üks pistik, kust jookseb läbi ka geneka laadimise signaal jne....just geneka laadimise signaali juhe vistist oli ära ussitanud....andis sellega seoses 2 veakoodi mis ross tech järgi olidki pmt seoses kokkuvõttes. Tuli hakkas põlema alati peale 10min mootori töötamist(olenemata kas sõidad v mitte) ja nupule ei allunud. Alguses vist isegi võttis teinekord kauem aega, ennem kui põlema hakkas st juu siis andis veel kuidagi ühendust. Ah jah....veakoodid sain kätte ainult siis, kui see tuluke armatuuris põles ja nii kui süüde välja käis ja tuluke armatuurist kadunud oli, ei olnud veakoodidest haisugi. Ehk siis ükskõik millise anomaaliaga, on kõige parem, kui teed diagnosti ajal, kui viga üleval, sest osad kustuvad ära süüdet välja keerates kuniks järgmise korrani!
Ma ei tea, kuidas sel PD l, aga minu vanakoolikal Boral(sama mis G4) on täpselt kasti peal pmt(näed kohe kui kapoti lahti teed ja ülevalt kastile peale vaatad) üks pistik, kust jookseb läbi ka geneka laadimise signaal jne....just geneka laadimise signaali juhe vistist oli ära ussitanud....andis sellega seoses 2 veakoodi mis ross tech järgi olidki pmt seoses kokkuvõttes. Tuli hakkas põlema alati peale 10min mootori töötamist(olenemata kas sõidad v mitte) ja nupule ei allunud. Alguses vist isegi võttis teinekord kauem aega, ennem kui põlema hakkas st juu siis andis veel kuidagi ühendust. Ah jah....veakoodid sain kätte ainult siis, kui see tuluke armatuuris põles ja nii kui süüde välja käis ja tuluke armatuurist kadunud oli, ei olnud veakoodidest haisugi. Ehk siis ükskõik millise anomaaliaga, on kõige parem, kui teed diagnosti ajal, kui viga üleval, sest osad kustuvad ära süüdet välja keerates kuniks järgmise korrani!
Viimati muutis copilot, 08 Apr 2014, 21:01, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Veebr 2006, 20:50
- Auto: Passat Variant B7 1.4 TSI 110 kW EcoFuel ja Passat Variant B8 2.0 110 kW
- Asukoht: Tartu ja Virumaa
Re: ESB tuli põleb armatuuris?
Selle tegevuse tulemusel jäi autol rool ka viltu. Sai kaabel taha pandud ja teateks oli rooli tsentri anduri viga.
Siit ka küsimus kus asub see rooli tsentri andur?
Siit ka küsimus kus asub see rooli tsentri andur?
Kala hakkab alati peast mädanema!
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 06 Sept 2012, 18:12
- Telefon: 56243147
- Auto: Passat 2002 2.5TDI 4motion
- Asukoht: Kohila-Tallinn
Re: ESB tuli põleb armatuuris?
Ilmselt pead sillastendi minema.Marek00 kirjutas:Selle tegevuse tulemusel jäi autol rool ka viltu. Sai kaabel taha pandud ja teateks oli rooli tsentri anduri viga.
Siit ka küsimus kus asub see rooli tsentri andur?
Minul vahetati ka mingid sarniirid/rooliotsad ära ja auto rool oli viltu, hakkas sõidu ajal ESP tuli põlema. Aitas sillastend.
Re: ESB tuli põleb armatuuris?
Rooli sees. Kui rool ka viltu siis Ilmselt on osad lihtsalt valesti kokku pandud. Roolidetailide vahetuse korral on vaja ka kõik uuesti kalibreerida. Muul juhul vaja lihtsalt natuke sõita ja süsteem loeb ääred ise ära.
PS: Paranda pealkirjas "ESB" ESP vastu - siis on tulevikus ka otsingus sellest postitusest teistele abi.
PS: Paranda pealkirjas "ESB" ESP vastu - siis on tulevikus ka otsingus sellest postitusest teistele abi.
Viimati muutis tlauri, 10 Apr 2014, 15:10, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012