1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Pildista see klapp meile ülesse siia, saab ka auto alt ilusti pildile selle. Puht sportlikust huvist tahaks näha
Arvata võib et see klapp ikka õhtal.
Minu vana klapp:
Arvata võib et see klapp ikka õhtal.
Minu vana klapp:
Viimati muutis Mazz, 13 Aug 2014, 14:21, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Passatil mootor teistpidi peal ja autoalt küll ta minuarust ei paistnud. Küll aga paistis see klapp ilusti ülevalt.Mazz kirjutas:Pildista see klapp meile ülesse siia, saab ka auto alt ilusti pildile selle. Puht sportlikust huvist tahaks näha
Arvata võib et see klapp ikka õhtal.
Minu vana klapp:► Näita Spoilerit
Viimati muutis J.Aru, 13 Aug 2014, 19:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Ka hawkhilli 2.5TDI moto teistpidi peal...jah,niiviisi niiskust sinna sisse ei satu nagu G4/Bora puhul st sellist roosteussi sinna tekkida ei tohiks,aga eks klapp kulu ikka,nagu oli kulunud see hawkhillil(membraan).
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Ma ei viitsinud teemat tegea hakata aga enamvähem istub siia teemasse.
Kas keegi on seda proovinud: Decarbonise TDI engine with water
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... zvz18xgfA0[/video]
Kas keegi on seda proovinud: Decarbonise TDI engine with water
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... zvz18xgfA0[/video]
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Kas saab olla üldse nii, et kui kaabliga liigutades on kõik ok, kuid sõidu pealt ei? Geomeetriat tõmmatakse ju tühikäigul täiesti peale ja sõidu pealt hakatakse vaikselt lahti laskma.
Mul umbes sama, et 2k pealt korraks nagu puhub, kuid ei suuda sedagi rõhku hoida - turbo 99% täiesti otsas.
Video kohta - niimoodi tõmmati vanasti rõngaid lahti kui asi kaua seisnud ja kinni oli (loomulikult ma sellise pauguga sisse ei pritsiks, pigem pilvekaupa).
Pasakihti sisselaskes see ei eemalda, kuid mis hulludest sitakihtidest me põlemiskambris räägime? Sisselaskeklapp võib jah veidi ülemäära sitane olla ja võibolla kuidagi kompressioonikadu põhjustada, kuid kas see meetod seda efektiivselt puhastab?
Mõnes taolises videos lastakse veel enne turbot jugadena vett peale...õnne neile võimalike resultaatidega
Mul umbes sama, et 2k pealt korraks nagu puhub, kuid ei suuda sedagi rõhku hoida - turbo 99% täiesti otsas.
Video kohta - niimoodi tõmmati vanasti rõngaid lahti kui asi kaua seisnud ja kinni oli (loomulikult ma sellise pauguga sisse ei pritsiks, pigem pilvekaupa).
Pasakihti sisselaskes see ei eemalda, kuid mis hulludest sitakihtidest me põlemiskambris räägime? Sisselaskeklapp võib jah veidi ülemäära sitane olla ja võibolla kuidagi kompressioonikadu põhjustada, kuid kas see meetod seda efektiivselt puhastab?
Mõnes taolises videos lastakse veel enne turbot jugadena vett peale...õnne neile võimalike resultaatidega
Viimati muutis ValgeKotkas, 20 Aug 2014, 11:03, muudetud 3 korda kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Se kusjuures tõmbab mootori seest nii puhtaks et täiesti uskumatu. Ma olen enne mootori remonti nii teinud ja alati on seest nagu uus, tõsiselt. (vahet pole kas bensukas v diisel.) Pd mootorit pole julgend veel veega üle valada ofc.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
ValgeKotkas kirjutas:Kas saab olla üldse nii, et kui kaabliga liigutades on kõik ok, kuid sõidu pealt ei? Geomeetriat tõmmatakse ju tühikäigul täiesti peale ja sõidu pealt hakatakse vaikselt lahti laskma.
Mul umbes sama, et 2k pealt korraks nagu puhub, kuid ei suuda sedagi rõhku hoida - turbo 99% täiesti otsas.
Video kohta - niimoodi tõmmati vanasti rõngaid lahti kui asi kaua seisnud ja kinni oli (loomulikult ma sellise pauguga sisse ei pritsiks, pigem pilvekaupa).
Pasakihti sisselaskes see ei eemalda, kuid mis hulludest sitakihtidest me põlemiskambris räägime? Sisselaskeklapp võib jah veidi ülemäära sitane olla ja võibolla kuidagi kompressioonikadu põhjustada, kuid kas see meetod seda efektiivselt puhastab?
Mõnes taolises videos lastakse veel enne turbot jugadena vett peale...õnne neile võimalike resultaatidega
Hmm, tühikäigul mul ta ei jõua geomeetriat küll täiesti peale tõmmata, Umbes poolepeale ja rohkem ei liigu see varras. Kaabliga liigutades liikus nagu rohkem aga siiski mitte täiesti põhja.
Viimati muutis Sander., 20 Aug 2014, 18:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Nope....nii palju kui ma vaadanud nii enda vanakoolikal, PD motol kui ka sõbra 96kw PD passatil, siis tühikäigul hoiab varrast sees täielikult st hoiab rõhu maas turbol.ivohi kirjutas:Tühikäigul peakski umbes keskele jääma, duty cycle on 50% lähedal.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Kui soov lõpetada kõverate kepsudega vms, siis andke aga tuld v vett....mida iganes soovite!VWM kirjutas:Ma ei viitsinud teemat tegea hakata aga enamvähem istub siia teemasse.
Kas keegi on seda proovinud: Decarbonise TDI engine with water
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... zvz18xgfA0[/video]
Heal juhul oleks 100% ohutu a la veeauruga seda proovida, mitte et lased aga joaga peale kuniks ühes silindris ei suudeta seda vedeliku kogust piisavalt kokku suruda kompressiooni ajal ning keps vms järgi annab. Kui mootorist poogen ja niikuinii lahti võtmine ning nn kappremont, siis miks mitte vene ruletti mängida
Viimati muutis copilot, 20 Aug 2014, 22:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Teoreetikud oleme me kõik...copilot kirjutas:Kui soov lõpetada kõverate kepsudega vms, siis andke aga tuld v vett....mida iganes soovite!VWM kirjutas:Ma ei viitsinud teemat tegea hakata aga enamvähem istub siia teemasse.
Kas keegi on seda proovinud: Decarbonise TDI engine with water
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... zvz18xgfA0[/video]
Heal juhul oleks 100% ohutu a la veeauruga seda proovida, mitte et lased aga joaga peale kuniks ühes silindris ei suudeta seda vedeliku kogust piisavalt kokku suruda kompressiooni ajal ning keps vms järgi annab. Kui mootorist poogen ja niikuinii lahti võtmine ning nn kappremont, siis miks mitte vene ruletti mängida
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
järgmine nv proovin selle vee värgi ära ja eks tulemustest saate teada
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Vee pihustamine või valamine toimis paremal juhul nõuka ajal, kui õli oli vaid vedel tavott ja kütused samad. Siis põlesid rõngad kinni jne. Nendel tänapäevastel mootoritel mis ma olen lahtivõtnud pole ühelgi midagi sellist olnud st. vesi ei tee paremaks midagi. Kui siis suurem surakas korraga, et keps kindlalt kõver oleks, sellisel juhul pole rohkem veega vaja mängida ja tuleb remont ette võtta.
Puhtalt minu arvamus, kindlasti pole puhas tõde, igaüks ise teab ja teeb.
Puhtalt minu arvamus, kindlasti pole puhas tõde, igaüks ise teab ja teeb.
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
No vaatasin üle, et kas tõesti ..copilot kirjutas:Nope....nii palju kui ma vaadanud nii enda vanakoolikal, PD motol kui ka sõbra 96kw PD passatil, siis tühikäigul hoiab varrast sees täielikult st hoiab rõhu maas turbol.ivohi kirjutas:Tühikäigul peakski umbes keskele jääma, duty cycle on 50% lähedal.
Vähemalt AFN Passatil on tühikäigul duty 50% ja varras keskel, kui panna cyclema 0 ja 100% vahel on näha, et liigub "kaugemale".
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Vb siis passati vanakoolil veidi teisiti.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 02 Okt 2012, 17:34
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI '97
- Asukoht: Pärnumaa/Tartu
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Kasutan teemat ära, aga äkki keegi oskab mind aidata. Teema täpselt sama et peale 2000 läheb nagu loom. (Nii loom kui 66kw olla võib). Sõber näppis waistgate klappi ja ütles et täiesti kinni. Sai selle määrdega paremini liikuma, kuid ikka mitte midagi.
Mul EGR ka pimedaks tehtud.
Autoks Golf4 66kw.
Mul EGR ka pimedaks tehtud.
Autoks Golf4 66kw.
Viimati muutis ValgeVälk, 26 Aug 2014, 20:54, muudetud 1 kord kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Mis aasta masin sul on? sul ei tohiks wastegate turbo olla ju , või sul ongi AGR koodiga mootor peal?ValgeVälk kirjutas:Kasutan teemat ära, aga äkki keegi oskab mind aidata. Teema täpselt sama et peale 2000 läheb nagu loom. (Nii loom kui 66kw olla võib). Sõber näppis waistgate klappi ja ütles et täiesti kinni. Sai selle määrdega paremini liikuma, kuid ikka mitte midagi.
Mul EGR ka pimedaks tehtud.
Autoks Golf4 66kw.
edit:Edit:wiki ütleb siiski et võimalik
► Näita Spoilerit
Viimati muutis VWM, 26 Aug 2014, 22:05, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 02 Okt 2012, 17:34
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI '97
- Asukoht: Pärnumaa/Tartu
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
1998 aasta ja ALH mootor. Täitsa võimalik et panin nimetusega puusse . Igatahes mingit klappi turbo juures ta kuskil näppis ja ütles et jumala kinni.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw Turbo probleem.
ALH siis geomeetriaga turbo ikka ja sel juhu oli VNT vaakum klapiga tegu, mis geomeetriat liigutab. Äkki lihtsalt geomeetria kinni tahmand, klapp ehk ise terve. Klapi saab suht kergelt sealt kätte, kui auto alla ligi saad, 2x10mm mutrid lahti ja siis üks stopper sealt geomeetria hoova küljest lahti ja voilaa.
Lugemist: http://www.myturbodiesel.com/wiki/vnt-t ... ngine-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lugemist: http://www.myturbodiesel.com/wiki/vnt-t ... ngine-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Kasutan siis ka teemat ära. Autoks on Seat Leon aga mootor sama, ehk 1.9tdi 81kw. Mure on järgmine, et vahetevahel ei tule turbo järgi nii nagu peaks. Esineb kolme varianti: 1) tõmme on ergas ja nii nagu peab 2) tõmmet ei ole üldse(nagu täielik vabalthingav, vaevu suudab pöördeid üle 3000 ajada) ja on ka kolmas variant 3) tõmme on poolpidune(turbo töötab mingilmääral aga pole siiski sellist ergast minekut nagu peaks). Peale mootori väljalülitamist ja taaskävitamist on tõmme uuesti korras mingiks lühikeseks ajaks aga siis kaob jälle ära. Tundub nagu mingi elektrooniline värk aga kellaplokis mingit mootorituld ega midagi põlema pole löönud. Aru ei saa mis sellist asja põhjustada võib.
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Esmalt vaakumvoolikud üle kontrollida ja siis turbo ära puhastada (selleks sobib egr-i ja turbo puhastus sprei mis ei ole üldse kallis) Usun, et aitab. Kui ei aita, siis tuleb edasi uuridaHannesH kirjutas: ↑27 Apr 2018, 22:35 Kasutan siis ka teemat ära. Autoks on Seat Leon aga mootor sama, ehk 1.9tdi 81kw. Mure on järgmine, et vahetevahel ei tule turbo järgi nii nagu peaks. Esineb kolme varianti: 1) tõmme on ergas ja nii nagu peab 2) tõmmet ei ole üldse(nagu täielik vabalthingav, vaevu suudab pöördeid üle 3000 ajada) ja on ka kolmas variant 3) tõmme on poolpidune(turbo töötab mingilmääral aga pole siiski sellist ergast minekut nagu peaks). Peale mootori väljalülitamist ja taaskävitamist on tõmme uuesti korras mingiks lühikeseks ajaks aga siis kaob jälle ära. Tundub nagu mingi elektrooniline värk aga kellaplokis mingit mootorituld ega midagi põlema pole löönud. Aru ei saa mis sellist asja põhjustada võib.
1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Just, need elementaarsed asjad teen kohe esimese asjana ära aga äkki mingeid ideid veel mis "avarii režiimi" võib lüüa? Mingeid klappe/survemuundureid vms?Purjekas kirjutas: ↑27 Apr 2018, 22:44Esmalt vaakumvoolikud üle kontrollida ja siis turbo ära puhastada (selleks sobib egr-i ja turbo puhastus sprei mis ei ole üldse kallis) Usun, et aitab. Kui ei aita, siis tuleb edasi uuridaHannesH kirjutas: ↑27 Apr 2018, 22:35 Kasutan siis ka teemat ära. Autoks on Seat Leon aga mootor sama, ehk 1.9tdi 81kw. Mure on järgmine, et vahetevahel ei tule turbo järgi nii nagu peaks. Esineb kolme varianti: 1) tõmme on ergas ja nii nagu peab 2) tõmmet ei ole üldse(nagu täielik vabalthingav, vaevu suudab pöördeid üle 3000 ajada) ja on ka kolmas variant 3) tõmme on poolpidune(turbo töötab mingilmääral aga pole siiski sellist ergast minekut nagu peaks). Peale mootori väljalülitamist ja taaskävitamist on tõmme uuesti korras mingiks lühikeseks ajaks aga siis kaob jälle ära. Tundub nagu mingi elektrooniline värk aga kellaplokis mingit mootorituld ega midagi põlema pole löönud. Aru ei saa mis sellist asja põhjustada võib.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
1.9TDI 81kw Turbo probleem.
EGR puhastusspreid on suht mõtetud leiutised.
Kusagil õhulekked (intercooler, lõdvikud jms) võtavad surve maha. Samas kui sul limp mode peal, siis on viga mujal.
N75 lekib - see tekitab anomaaliaid
Vaakumvoolikud lekivad - kogu geomeertria juhtimine pekkis, sama mis N75 korralgi
Turbo geomeetria kinni - overboost ja limp
EGR lekib - madalamatel pööretel võib natuke liiga palju uuele ringile saata
Kusagil õhulekked (intercooler, lõdvikud jms) võtavad surve maha. Samas kui sul limp mode peal, siis on viga mujal.
N75 lekib - see tekitab anomaaliaid
Vaakumvoolikud lekivad - kogu geomeertria juhtimine pekkis, sama mis N75 korralgi
Turbo geomeetria kinni - overboost ja limp
EGR lekib - madalamatel pööretel võib natuke liiga palju uuele ringile saata
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
1.9TDI 81kw Turbo probleem.
Selle mõtetu leiutisega sain oma geomeetria liikuma ja sain ka vastuse, et turbo vajab puhastust. Polegi öelnud, et see igavene lahendus. Aga 6euri pole palju välja käia, et saada teada kas puhastus aitab või mitte.