![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Arvata võib et see klapp ikka õhtal.
Minu vana klapp:
![Pilt](http://images9.fotki.com/v1493/photos/0/1856920/12887042/IMG_20140609_220148-vi.jpg)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passatil mootor teistpidi peal ja autoalt küll ta minuarust ei paistnud. Küll aga paistis see klapp ilusti ülevalt.Mazz kirjutas:Pildista see klapp meile ülesse siia, saab ka auto alt ilusti pildile selle. Puht sportlikust huvist tahaks näha![]()
Arvata võib et see klapp ikka õhtal.
Minu vana klapp:► Näita Spoilerit
ValgeKotkas kirjutas:Kas saab olla üldse nii, et kui kaabliga liigutades on kõik ok, kuid sõidu pealt ei? Geomeetriat tõmmatakse ju tühikäigul täiesti peale ja sõidu pealt hakatakse vaikselt lahti laskma.
Mul umbes sama, et 2k pealt korraks nagu puhub, kuid ei suuda sedagi rõhku hoida - turbo 99% täiesti otsas.
Video kohta - niimoodi tõmmati vanasti rõngaid lahti kui asi kaua seisnud ja kinni oli (loomulikult ma sellise pauguga sisse ei pritsiks, pigem pilvekaupa).
Pasakihti sisselaskes see ei eemalda, kuid mis hulludest sitakihtidest me põlemiskambris räägime? Sisselaskeklapp võib jah veidi ülemäära sitane olla ja võibolla kuidagi kompressioonikadu põhjustada, kuid kas see meetod seda efektiivselt puhastab?
Mõnes taolises videos lastakse veel enne turbot jugadena vett peale...õnne neile võimalike resultaatidega
Nope....nii palju kui ma vaadanud nii enda vanakoolikal, PD motol kui ka sõbra 96kw PD passatil, siis tühikäigul hoiab varrast sees täielikult st hoiab rõhu maas turbol.ivohi kirjutas:Tühikäigul peakski umbes keskele jääma, duty cycle on 50% lähedal.
Kui soov lõpetada kõverate kepsudega vms, siis andke aga tuld v vett....mida iganes soovite!VWM kirjutas:Ma ei viitsinud teemat tegea hakata aga enamvähem istub siia teemasse.
Kas keegi on seda proovinud: Decarbonise TDI engine with water
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... zvz18xgfA0[/video]
Teoreetikud oleme me kõik...copilot kirjutas:Kui soov lõpetada kõverate kepsudega vms, siis andke aga tuld v vett....mida iganes soovite!VWM kirjutas:Ma ei viitsinud teemat tegea hakata aga enamvähem istub siia teemasse.
Kas keegi on seda proovinud: Decarbonise TDI engine with water
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... zvz18xgfA0[/video]
Heal juhul oleks 100% ohutu a la veeauruga seda proovida, mitte et lased aga joaga peale kuniks ühes silindris ei suudeta seda vedeliku kogust piisavalt kokku suruda kompressiooni ajal ning keps vms järgi annab. Kui mootorist poogen ja niikuinii lahti võtmine ning nn kappremont, siis miks mitte vene ruletti mängida
No vaatasin üle, et kas tõesti ..copilot kirjutas:Nope....nii palju kui ma vaadanud nii enda vanakoolikal, PD motol kui ka sõbra 96kw PD passatil, siis tühikäigul hoiab varrast sees täielikult st hoiab rõhu maas turbol.ivohi kirjutas:Tühikäigul peakski umbes keskele jääma, duty cycle on 50% lähedal.
Mis aasta masin sul on? sul ei tohiks wastegate turbo olla juValgeVälk kirjutas:Kasutan teemat ära, aga äkki keegi oskab mind aidata. Teema täpselt sama et peale 2000 läheb nagu loom.(Nii loom kui 66kw olla võib). Sõber näppis waistgate klappi ja ütles et täiesti kinni. Sai selle määrdega paremini liikuma, kuid ikka mitte midagi.
Mul EGR ka pimedaks tehtud.
Autoks Golf4 66kw.
Esmalt vaakumvoolikud üle kontrollida ja siis turbo ära puhastada (selleks sobib egr-i ja turbo puhastus sprei mis ei ole üldse kallis) Usun, et aitab. Kui ei aita, siis tuleb edasi uuridaHannesH kirjutas: ↑27 Apr 2018, 22:35 Kasutan siis ka teemat ära. Autoks on Seat Leon aga mootor sama, ehk 1.9tdi 81kw. Mure on järgmine, et vahetevahel ei tule turbo järgi nii nagu peaks. Esineb kolme varianti: 1) tõmme on ergas ja nii nagu peab 2) tõmmet ei ole üldse(nagu täielik vabalthingav, vaevu suudab pöördeid üle 3000 ajada) ja on ka kolmas variant 3) tõmme on poolpidune(turbo töötab mingilmääral aga pole siiski sellist ergast minekut nagu peaks). Peale mootori väljalülitamist ja taaskävitamist on tõmme uuesti korras mingiks lühikeseks ajaks aga siis kaob jälle ära. Tundub nagu mingi elektrooniline värk aga kellaplokis mingit mootorituld ega midagi põlema pole löönud. Aru ei saa mis sellist asja põhjustada võib.
Just, need elementaarsed asjad teen kohe esimese asjana ära aga äkki mingeid ideid veel mis "avarii režiimi" võib lüüa? Mingeid klappe/survemuundureid vms?Purjekas kirjutas: ↑27 Apr 2018, 22:44Esmalt vaakumvoolikud üle kontrollida ja siis turbo ära puhastada (selleks sobib egr-i ja turbo puhastus sprei mis ei ole üldse kallis) Usun, et aitab. Kui ei aita, siis tuleb edasi uuridaHannesH kirjutas: ↑27 Apr 2018, 22:35 Kasutan siis ka teemat ära. Autoks on Seat Leon aga mootor sama, ehk 1.9tdi 81kw. Mure on järgmine, et vahetevahel ei tule turbo järgi nii nagu peaks. Esineb kolme varianti: 1) tõmme on ergas ja nii nagu peab 2) tõmmet ei ole üldse(nagu täielik vabalthingav, vaevu suudab pöördeid üle 3000 ajada) ja on ka kolmas variant 3) tõmme on poolpidune(turbo töötab mingilmääral aga pole siiski sellist ergast minekut nagu peaks). Peale mootori väljalülitamist ja taaskävitamist on tõmme uuesti korras mingiks lühikeseks ajaks aga siis kaob jälle ära. Tundub nagu mingi elektrooniline värk aga kellaplokis mingit mootorituld ega midagi põlema pole löönud. Aru ei saa mis sellist asja põhjustada võib.
Selle mõtetu leiutisega sain oma geomeetria liikuma ja sain ka vastuse, et turbo vajab puhastust. Polegi öelnud, et see igavene lahendus. Aga 6euri pole palju välja käia, et saada teada kas puhastus aitab või mitte.