probleemiks on "väsinud" diisel

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

aavo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Okt 2009, 07:16
Asukoht:

probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas aavo »

Tervist asjaosalistele.
Teema kohast infot olen leidnud piisavalt ja probleemi lahendamiseks järeldused teinud. Tegin teema aktiivseks kuna plaanitav ettevõtmine on minu jaoks esmakordne ettevõtmine. Eesmärgiga oma järelduste õigsust kontrollida ja nipet-näpet lisinfot saada neilt kellel antud probleemi lahendamisega juba kogemused olemas.
Täpsemalt: Passat B5 1.9td 81kw AFN tüüpi mootor.
1. Nimetatud elukas on muutunud tuimaks ega taha enam pöördesse minna, erksus on kadunud. Eriti häirib see möödasõdu kiirendustel ja keskmine kütuse kulu 100-le on ka liitri võrra suurenenud . Lasen lapatsi põhja võtab esmalt hingest kinni, natuke mõtleb ja alles siis hakkab tuure koguma. Masin muutub erksamaks ja hakkab elama alles kuskil 2100 pöörde lähedal. Jõud just kui taastub kuid tuimus jääb. Viitab õhu puudulikusele. Filtri vahetus muutusi ei toonud, järgmine samm on turbo puhastamine. Kas kellegil on pakkuda mõni väikema töömahuda uurimustöö enne kui turbot opereerima hakata ? Õpetuse kuidas seda teha leidsin. Ehk keegi avaldab saladuse millise abivahendi või valemiga kuumusega kinni põlenud poldid/muttrid lahti saada, nii et midagi katki ei keeraks?
p.s. Stokkeris pakkutakse Valvoline aerosooli turbo puhastamiseks. Kas kellegil on selle tootega seoses kasutamiskogemusi avaldada?

2.Varem mahedalt sahisenud diisel on hakkanud müdisema nagu Belarus`i diisel kuid liigset õlikulu ei tähelda. Tühikäigul a´la 900+ rool väriseb korralikult, 1000-1100 vahel värin peaaegu kaob. Mootori padjad vahetan kuid liiter ekstra kütuse kulu soovitab pumpa ja pihusteid kontrollida. Ootan vinkki kus mõistliku raha eest saaks usaldusväärselt töö tehtud.
Raha pressi kodus ei ole, üritan kulusid optimeerida.

Ettepanek : tühja targutama ei hakka, räägime konkreetselt :)

Tänud ette :thumbup:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Millal kütusefilter viimati vahetatud? Kui see pikalt vahetamata, alustaks sellest. Kui kütusefiltris viga pole vaataks arvutiga ega veakoode pole ja kuidas õhulugeja ning turbo töötavad.

aavo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Okt 2009, 07:16
Asukoht:

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas aavo »

Ok. Minu viga. Kuu aega tagasi sai kõik filtrid ja õlid vahetatud. Olen tööl ja arvuti kontrollimiseks leian aega mitte varem kui juuni algus. Soovitus on kõigepealt arvuti sisu üle vaadata ja siis otsustada mida lahti harutama hakkata. Sain ma õieti aru?

p.s.Võibolla oleksin pidanud kohe lisama,et probleemid hakkasid talvel kui külmal maal käisin. -30 läks ilusti käima aga mootor ei tahtnud soojaks minna. Tühikäigul viskas päris musta tagant välja(viitab põlematta küttele) ja 60 kraadist soojemaks ei saanud mootorit ka sõites. :!:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Ise alustaksin küll jah, ajust veakoodide lugemisega ja näitude vaatamisega ajus. Lihtsalt otsast asju vahetama ja proovima hakata võib vea otsing üsna ajamahukaks ja rahakotile valusaks minna. Selle talvise asjaga kahjuks paraleele tõmmata küll hetkel ei oska... Kas enne seda päeva oli kõik väga hea ja peale seda oli kohe uimane jne. nagu esimeses postituses kirjas või hakkas viga süvenema vaikselt?

Edit: Mootori ajust näeb ka enam-vähem pihustite töö ära ning ka süütenurga ja pritsekoguse. Võib-olla peitub viga ka seal.
Viimati muutis J.Aru, 27 Apr 2015, 21:46, muudetud 1 kord kokku.

aavo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Okt 2009, 07:16
Asukoht:

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas aavo »

Olin seal 1.5 kuud ja sõidetud sai üksjagu. Põhimõtteliselt peale ühte pikka kävitamist jäigi tuimaks. Masin oli a´la nädal otsa pakkases seisnud, popsus ,viskas musta aga küte ei plahvatanud. Aku lasin tühjaks ja ei saanudki käima enne kui soojapuhurist kapoti aluse soojaks lasin.
Kas tead Tallinnas või seal ümbruses kus saaks mõistliku hinnaga arvuti taha panna ja mootori testi teha ? Selge,et VW oleks kõige õigem,tõenäoliselt on seal ka hinnad kõige rasvasemad :)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Kas tollel külmkäivitusel rihma üle ei võinud visata?
Ise teeks esimese asjana märkide kontrolli. Kas pump, vänt ja nukk on ikka paigas omavahel.
Tuttaval sai ka mingi aeg 1,9-st volkarit käima aetud. Ja just külma ilmaga ja täkuga käivitades mingil imelikul kombel tõmbas rihmal hambad üle. Hakkas väga terava häälega käima.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

aavo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Okt 2009, 07:16
Asukoht:

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas aavo »

:idea: täitsa võimalik, minu oma kõlises ka päris teravalt. Seevastu praegu soojaga käivitub pehmelt mis võiks viidata hilisele süütele. Tänud, nädala vahetusel võtan ette :)

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Veel üks varjantidest on ,,tühikäigul viskas musta(põlemata kütus),et lõi katalüsaatori umbe. Edasi sõites,ja ka järgnevatel päevadel mootor ei saanudki ennast puhtaks ,,köhida,, . Tropp ees väljalaskes. See on lihsalt pakutud üks võimalustest.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Mul endalgi 500 000 sõitnud AFN. Katt vahelt välja, turbo puhtaks, vajadusel uus VNT Klapp, uued vaakumvoolikud, egr pimedaks, valvoline maxlife 10w-40 sisse ja võib ka õlile lisada seda asja http://www.auto-ekspert.ee/wp-content/u ... 65x300.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . Endal kõik need asjad tehtud + nüüd sai ka geomeetria korralikult arvutiga paika ja liigub väga mehiselt edasi 81kw kohta. Saaks isegi veel paremaks kuna ma tean, et mul intercooler on nagu sõelapõhi. Õli võib otseloomulikult mingi muu ka olla, aga mulle tundub, et selle õliga käib auto natuke pehmemalt kui näiteks täissündiga mis mul enne oli. See õlilisand tõstab kompressiooni ja vähendab õlikulu. Uskuge või mitte aga see tõesti toimib. Minuoma suitses varem nagu meeletu, nüüd on jäänud väga väheseks. Otseloomulikult võiks vahetada kõik filtrid ära kui seda varem teinud pole.
Viimati muutis Sander., 29 Apr 2015, 21:21, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sander. kirjutas:Mul endalgi 500 000 sõitnud AFN. Katt vahelt välja, turbo puhtaks, vajadusel uus VNT Klapp, uued vaakumvoolikud, egr pimedaks
Ära jama mees....kohe kohe tullakse sulle ette heitma, et oled saatanast, et julgesid roheliste leiutused vahelt lõigata ning heidetakse sulle ette, mis mees sa oled et pole suutnud endale Teslat osta :D
Diesel Power KEEPS ME GOING

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas GTI »

copilot kirjutas:
Sander. kirjutas:Mul endalgi 500 000 sõitnud AFN. Katt vahelt välja, turbo puhtaks, vajadusel uus VNT Klapp, uued vaakumvoolikud, egr pimedaks
Ära jama mees....kohe kohe tullakse sulle ette heitma, et oled saatanast, et julgesid roheliste leiutused vahelt lõigata ning heidetakse sulle ette, mis mees sa oled et pole suutnud endale Teslat osta :D
Need teslade leafide priuste jm. rohelise liikuri ostjad ei kujuta endale ette, kui palju saastab näiteks el. autodele akude tootmine loodust. Need numbrid palju sinna värvilisi metalle läheb, palju jääke tekib ja palju mürgist gaasi korstnasse lendab käisid kunagi ajakirjandusest läbi ja olid ikka masendav lugeda. Paljuski toimub komponentide tootmine kollastes riikides kus keskkonna saastamisele vaadatakse suuresti läbi sõrmede.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas copilot »

GTI kirjutas:
copilot kirjutas:
Sander. kirjutas:Mul endalgi 500 000 sõitnud AFN. Katt vahelt välja, turbo puhtaks, vajadusel uus VNT Klapp, uued vaakumvoolikud, egr pimedaks
Ära jama mees....kohe kohe tullakse sulle ette heitma, et oled saatanast, et julgesid roheliste leiutused vahelt lõigata ning heidetakse sulle ette, mis mees sa oled et pole suutnud endale Teslat osta :D
Need teslade leafide priuste jm. rohelise liikuri ostjad ei kujuta endale ette, kui palju saastab näiteks el. autodele akude tootmine loodust. Need numbrid palju sinna värvilisi metalle läheb, palju jääke tekib ja palju mürgist gaasi korstnasse lendab käisid kunagi ajakirjandusest läbi ja olid ikka masendav lugeda. Paljuski toimub komponentide tootmine kollastes riikides kus keskkonna saastamisele vaadatakse suuresti läbi sõrmede.
GTI....see on ju ok,nad on vähem haritud ja vaesed ja nende arvelt võibki rikas maailma koorekiht elada, nagu selgub ühe mehe ideoloogiast. :wave: See et sa viskad oma saasta naabri aeda teeb selle probleemi ju nende omaks :think:
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

copilot,ega sa sellise vastuse korral siiski südames sedasi ei mõtelnud.`? Kat.eemaldatakse läbipuurimisega,vastavalt toru jämedusele. Kati korpuses olevad ,,jäägid,, jäävad korpuse külge. Meie räägime siiski autodest mis vastavad E U normile 2.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Tõnis sa ise ka aru saad kui idiootset juttu sa igas teemas ajad?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Sander,kui sina vastastasid,et eemaldasid oma autol katalüsaatori,siis minul ei tulnud mõttessegi,et oleks olnud loll jutt sinu poolt. Nüüd kui mina räägin,mismoodi eemaldasin autodelt(diisel) katalüsaatori,ütled,et ajan lolli juttu. Too näiteid,millega SINA tatilõug nõus EI ole.(Kuna mõnitas mind täiesti mõttetult,siis tulistan vastu).

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas tito »

t6nis3 kirjutas:Veel üks varjantidest on ,,tühikäigul viskas musta(põlemata kütus),et lõi katalüsaatori umbe. Edasi sõites,ja ka järgnevatel päevadel mootor ei saanudki ennast puhtaks ,,köhida,, . Tropp ees väljalaskes. See on lihsalt pakutud üks võimalustest.
variantidest*

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

tito,loe eelnev jutt läbi. Minu pakutu oli üks võimalustest. tito,loe ka Sandri arvamust, ja kommenteeri ,kas ajasin möla. Tito,kui nii lakooniliselt küsid teemas ,siis soovitan soojalt. Postita pikemalt oma mõte ,et saaks aru ka sinu mõttemaailmast tehnilise kohapealt. (varjantidest). Kui midagi VASTAJAL on valesti üteldud, siis mainigu asjatundjad sellele tähelepanu. Vastasel juhul tekib arusaam, et Foorum soosib lihtsalt klähvijaid, ega austa asjatundjaid.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas copilot »

t6nis3 kirjutas:tito,loe eelnev jutt läbi. Minu pakutu oli üks võimalustest. tito,loe ka Sandri arvamust, ja kommenteeri ,kas ajasin möla. Tito,kui nii lakooniliselt küsid teemas ,siis soovitan soojalt. Postita pikemalt oma mõte ,et saaks aru ka sinu mõttemaailmast tehnilise kohapealt. (varjantidest). Kui midagi VASTAJAL on valesti üteldud, siis mainigu asjatundjad sellele tähelepanu. Vastasel juhul tekib arusaam, et Foorum soosib lihtsalt klähvijaid, ega austa asjatundjaid.
Double BS!
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas tito »

t6nis3 kirjutas:tito,loe eelnev jutt läbi. Minu pakutu oli üks võimalustest. tito,loe ka Sandri arvamust, ja kommenteeri ,kas ajasin möla. Tito,kui nii lakooniliselt küsid teemas ,siis soovitan soojalt. Postita pikemalt oma mõte ,et saaks aru ka sinu mõttemaailmast tehnilise kohapealt. (varjantidest). Kui midagi VASTAJAL on valesti üteldud, siis mainigu asjatundjad sellele tähelepanu. Vastasel juhul tekib arusaam, et Foorum soosib lihtsalt klähvijaid, ega austa asjatundjaid.
Olen täiesti kuulnud läbipuurimise meetodist, seega poisid ärge kiusake t6nist :)
Minu eelmine postitus oli kirjavea parandamine- sõna variant kirjutatakse iiiiiga

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mida sa tito mõtled,ütlemise all ärge kiusake Tõnist . Lugesid kunagist vastust,kus andsin justnimelt soovitusi katalüsaatori eemaldamise kohapealt. Puuri läbi vastavalt summuti toru sise läbimõõduga.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas:Mida sa tito mõtled,ütlemise all ärge kiusake Tõnist . Lugesid kunagist vastust,kus andsin justnimelt soovitusi katalüsaatori eemaldamise kohapealt. Puuri läbi vastavalt summuti toru sise läbimõõduga.
Kuidas see läbipuurimine te arvates reaalselt teostatakse? Lõikad kati vahelt välja, võtad näit. 55 (60, 65 jne.) mõõduga puuri ja lased ühest toru otsast sisse ja teisest välja?! Esiteks pole kati sisend- ja väljundtoru suure tõenäosusega samatelgsed e. samasihilised (enamus katte pole sümmeetrilised vaid nihkes torudega), teiseks tekib koheselt küsimus kus saada selline puur (jah, müüakse puidu- ja kipsi sisse eri mõõdus aukude tegemise lõikureid aga ei pidanud neid silmas), kolmandaks võivad katti sisse jäänud, läbipuuritud ja vigastatud kärjed iga hetk lahti tulla ja kolisema hakata ja neljandaks mis mõte sel kõigel on kui saab igasuguse kati viisakalt lahti lõigata pealtpoolt tehase keevitustest, kati tühjaks teha ja uuesti kinni keevitada nii et väliselt ei saa arugi. :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas copilot »

GTI kirjutas:
t6nis3 kirjutas:Mida sa tito mõtled,ütlemise all ärge kiusake Tõnist . Lugesid kunagist vastust,kus andsin justnimelt soovitusi katalüsaatori eemaldamise kohapealt. Puuri läbi vastavalt summuti toru sise läbimõõduga.
Kuidas see läbipuurimine te arvates reaalselt teostatakse? Lõikad kati vahelt välja, võtad näit. 55 (60, 65 jne.) mõõduga puuri ja lased ühest toru otsast sisse ja teisest välja?! Esiteks pole kati sisend- ja väljundtoru suure tõenäosusega samatelgsed e. samasihilised (enamus katte pole sümmeetrilised vaid nihkes torudega), teiseks tekib koheselt küsimus kus saada selline puur (jah, müüakse puidu- ja kipsi sisse eri mõõdus aukude tegemise lõikureid aga ei pidanud neid silmas), kolmandaks võivad katti sisse jäänud, läbipuuritud ja vigastatud kärjed iga hetk lahti tulla ja kolisema hakata ja neljandaks mis mõte sel kõigel on kui saab igasuguse kati viisakalt lahti lõigata pealtpoolt tehase keevitustest, kati tühjaks teha ja uuesti kinni keevitada nii et väliselt ei saa arugi. :D
:thumbup: Aga tõnn ajab ikka mingit jama ehk BS i
Diesel Power KEEPS ME GOING

aavo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Okt 2009, 07:16
Asukoht:

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas aavo »

:) Nonii vahepeal on päris palju tarka juttu kogunenud,avaldaks ise ka mõne sõna vahepalaks.
Viimase aja tähelepanekud on sellised,et hommikuti läheb masin ilusti käima aga sooja mootoriga on esinenud "venitamist"enne kui tuurid üles võtab. Paar korda on juhtunud ka nii,et ei ole esimese korraga käima saanudki. Tuli gaasi pedaaliga järgi aidata,et mootor tuurid üles võtaks. Küllap ikkagi kütuse pump ja pihustid vajavad arstimist. Ja kuna vahepeal on kütuse paagist igasugust keemiat läbi lastud võib arvata,et ka KAT kuulub mahakandmisele. Sander: teoorias KAT täidab ka resonaatori ülessanet. Kas jätsid KAT-i kopsiku tühjaks või ehitasid selle resonaatoriks? Kõik need klapide jutud on arusaadavad,lihtsalt enne juuni algust ei ole vaba aega põhjalikumateks operatsioonideks. Lõpetuseks küsimus: kuidas õnnestus autole ülevaatus teha pärast seda kui kõik need "rohelised mehikesed" :D :D sai kapoti alt välja visatud?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Iga päevaga kukub välja neid tegelasi, kes nutsu eest pettust korraldavad ja ülevaatuselt läbi lohistavad. Seadused on muutunud ja neid tuleb ilmselt veel. 2017 on kat-i ja dpf tühjendajatel mihklipäev koos nutuviiuli ja tagumiku börsile viimisega.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: probleemiks on "väsinud" diisel

Lugemata postitus Postitas Sander. »

aavo kirjutas::) Nonii vahepeal on päris palju tarka juttu kogunenud,avaldaks ise ka mõne sõna vahepalaks.
Viimase aja tähelepanekud on sellised,et hommikuti läheb masin ilusti käima aga sooja mootoriga on esinenud "venitamist"enne kui tuurid üles võtab. Paar korda on juhtunud ka nii,et ei ole esimese korraga käima saanudki. Tuli gaasi pedaaliga järgi aidata,et mootor tuurid üles võtaks. Küllap ikkagi kütuse pump ja pihustid vajavad arstimist. Ja kuna vahepeal on kütuse paagist igasugust keemiat läbi lastud võib arvata,et ka KAT kuulub mahakandmisele. Sander: teoorias KAT täidab ka resonaatori ülessanet. Kas jätsid KAT-i kopsiku tühjaks või ehitasid selle resonaatoriks? Kõik need klapide jutud on arusaadavad,lihtsalt enne juuni algust ei ole vaba aega põhjalikumateks operatsioonideks. Lõpetuseks küsimus: kuidas õnnestus autole ülevaatus teha pärast seda kui kõik need "rohelised mehikesed" :D :D sai kapoti alt välja visatud?

Mina lõikasin rellakaga kati lõhki ja võtsin sisu välja. Häälemuutust ei ole, ainult turbo vilinat rohkem kosta.

tlauri ma saan aru, et sa üritad tark olla, aga reaalselt ma arvan, et paljusi ei kotti see ila mida sa siin foorumis ajad. Peaaegu nagu Tõnis 2 ainult, et ilma kirjavigadeta. Ma elan ühe päeva korraga ja mind absoluutselt ei huvita mis aastal 2017 saama hakkab.
Viimati muutis Sander., 11 Mai 2015, 16:40, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”