Teema kohast infot olen leidnud piisavalt ja probleemi lahendamiseks järeldused teinud. Tegin teema aktiivseks kuna plaanitav ettevõtmine on minu jaoks esmakordne ettevõtmine. Eesmärgiga oma järelduste õigsust kontrollida ja nipet-näpet lisinfot saada neilt kellel antud probleemi lahendamisega juba kogemused olemas.
Täpsemalt: Passat B5 1.9td 81kw AFN tüüpi mootor.
1. Nimetatud elukas on muutunud tuimaks ega taha enam pöördesse minna, erksus on kadunud. Eriti häirib see möödasõdu kiirendustel ja keskmine kütuse kulu 100-le on ka liitri võrra suurenenud . Lasen lapatsi põhja võtab esmalt hingest kinni, natuke mõtleb ja alles siis hakkab tuure koguma. Masin muutub erksamaks ja hakkab elama alles kuskil 2100 pöörde lähedal. Jõud just kui taastub kuid tuimus jääb. Viitab õhu puudulikusele. Filtri vahetus muutusi ei toonud, järgmine samm on turbo puhastamine. Kas kellegil on pakkuda mõni väikema töömahuda uurimustöö enne kui turbot opereerima hakata ? Õpetuse kuidas seda teha leidsin. Ehk keegi avaldab saladuse millise abivahendi või valemiga kuumusega kinni põlenud poldid/muttrid lahti saada, nii et midagi katki ei keeraks?
p.s. Stokkeris pakkutakse Valvoline aerosooli turbo puhastamiseks. Kas kellegil on selle tootega seoses kasutamiskogemusi avaldada?
2.Varem mahedalt sahisenud diisel on hakkanud müdisema nagu Belarus`i diisel kuid liigset õlikulu ei tähelda. Tühikäigul a´la 900+ rool väriseb korralikult, 1000-1100 vahel värin peaaegu kaob. Mootori padjad vahetan kuid liiter ekstra kütuse kulu soovitab pumpa ja pihusteid kontrollida. Ootan vinkki kus mõistliku raha eest saaks usaldusväärselt töö tehtud.
Raha pressi kodus ei ole, üritan kulusid optimeerida.
Ettepanek : tühja targutama ei hakka, räägime konkreetselt

Tänud ette
