2,0 turbodiisel 125kw
Mootor vajab hommikuti pikaldasemat käivitamist (umbes 5sekundit). Kui olen korra käima saanud on ülejäänud käima jäämised kohesed. Ainuke probleem mis jätkub mootori temperatuurini kusagil 70-80 kraadi on see, et mootor kakub.(Kord tugevamalt, kord nõrgemalt). Töösoe mootor nurrub ühtlaselt.
Auto on käinud kahe erineva mehe juures diagnostikas kus ei tuvastatud ühtegi viga. Peale seda hakkasin käima esinduses. Esinduses tahavad ära vahetada starteri kuna sellel aastal olevat liiga madalate pööretega need välja tulnud, lisaks hooratta ja aku.
Ostsin uue aku mis oli andnud ka neid starteri pöördeid juurde, kuigi ikka tahavad uut starterit peale panna.
Minu esialgne mõte oli et see starteri ja hooratta vahetus ei saa küll olla nüüd esmatähtsad ja rahakott ka mul rihmadega seljas pole. Hetkel mootorit ajab ikka väga jõudsalt ja probleemideta ringi. Seega mõtlesin et äkki kusagilt mõni tihend või voolik läbi ja kütus vajub alla. Teeninduses tehti igasuguseid survete mõõtmiseid ja mida kõike veel. Öeldi et jah ühe pihusti tihend on imelik. Lasin kõik korraga ära vahetada. Ülejäänud pumbad ja pihustid pidid väga head olema. Hommikul aga oli käivitamine täpselt sama. Raha sai otsa ja hakkasin isetegevust tegema. Vahetasin kütusefiltri mis oli lausa õline miskipärast. Tänu sellele vahetasin umbes nädala pärast korra veel seda filtrit ja siis oi lihtsalt mustaks läinud. Vahetasin kütusetorud ja asendasin läbipaistvaga et näha kas kütus siis vajub alla või mitte. Isegi paagist tuleva toru vahele panin bentsukast ostetud pisikese diislile mõeldud läbipaistva filtri. Siiani on see vähemalt puhas ja torudes erilisi mulle küll silma ei jää. No sellise käivitamisega võiks ju lausa järeldada et torud on tühjad?
Esialgu loodusin küttesüsteemist kuna seda palju näpitud ja puhastatud. Nüüd mõtlen eelsüüte peale. Diagnost ütleb igas kohas et küündlad on korras, aga kuidas nad neid üldse mõõdavad? Kas nad ka korraga kontrollivad küünaldeni voolu jõudmised ära? Küsin sellepärast et olen foorumeid lugenud ja mitmest kohast leidnud sellised väited et eelsüüte küünal mingi teatud mootori temperatuurini aitab ka peale süütamist edasi tegutseda? See seletaks ära ka mootori kakkumise 70-80 kraadini?
Foorimites leian ka palju sama veaga tegelasi kes vahetanud väga palju detaile välja ja seis ikka sama. Ehk leidub siin foorumis mõni tark mees kes oskab seda passatit aidata
