Kuna siin mingi aeg tagasi sai, siis kogu sidurisüsteem ära vahetatud (korv, ketas ja survelaager) ning peale seda hakkas mingi imelik kõrin tekkima töösooja mootoriga- külma mootoriga kõriseb vähem aga mida rohkem mootor soojaks läheb, seda valjemini ka nagu kõriseb. Sidurit alla vajutades aga kaob kõrin ära- kaob ka siis juba ära, kui õrnalt siduripedaalile survet anda

Kõrin on siis nii tühikäigul käies kui ka kiiruseni kuskil 20km/h, peale seda pole enam mingit kõrinat

Siduri töösilinder on ka käigukasti küljes nii ja naa seisukorras- võib asi nii olla, et antud silinder ei suuda varrast koos survelaagrit hoidva hoovaga vastu korvi labasid hoida ning see tekitab kõrinat?
Kellegil mingeid mõtteid?
Lisaks veel:
1) Käigukastis uus õli sees
2) Sidur üldiselt toimib nii nagu peab
3) Käigukastist kummalisi helisi ei kostu sõidu ajal
4) Käigud lülituvad nii nagu peavad