Mure selles, et auto puhub põhimõtteliselt igas asendis ülerõhku, hoolimata sellest, kui pikk VNT varras on. Mina olen sellest seni nii aru saanud, et mida pikem varras, seda vähem peaks rõhku tootma(youtube videotes vähemalt pöörete kasvades vähendatakse vaakumit-varras pikeneb). Hetkel on varras kõige pikemas asendis, aga endiselt puhub vcds-iga mõõdetult 1.3bar@3000rpm. Asja juures huvitav ka see, et kohapeal pöördeid andes hakkab VNT varras pikemaks minema alles peale 3000rpm, peale seda hakkab mootor värisema(instinktist olen seni gaasi maha lasnud), hakkab valget suitsu ajama,pöörded langevad tühikäiguni, suitsemine lõpeb, väriseb 1-2sek ja töö normaliseerub. Kaabliga grupp 11 jälgides on näha ka, et MAP duty cycle on üsna kesine (40-60%). Kas ta ei peaks kõrge rõhupuhul seda maha üritada saada, st duty cycle lakke minema? Ise pakuks, et keegi varasem omanik on ajus midagi ära surkinud. Kui tõenäoline see oleks?
![Eh :eh:](./images/smilies/icon_eh.gif)
Mõtted liiguvad juba vaikselt geomeetria rõhuga liigutamise poole