AFN rõhu anomaalia

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Tairo
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Juul 2014, 11:42
Asukoht: Talinn-Otepää

AFN rõhu anomaalia

Lugemata postitus Postitas Tairo »

Kerge eellugu, et oleks lihtsam aru saada: Varasemalt on autol puhastatud turbo geomeetria, vahetatud N75 ja EGR pimedaks tehtud, samuti eemaldatud EGRi liigutav klapp(N18 ?).

Mure selles, et auto puhub põhimõtteliselt igas asendis ülerõhku, hoolimata sellest, kui pikk VNT varras on. Mina olen sellest seni nii aru saanud, et mida pikem varras, seda vähem peaks rõhku tootma(youtube videotes vähemalt pöörete kasvades vähendatakse vaakumit-varras pikeneb). Hetkel on varras kõige pikemas asendis, aga endiselt puhub vcds-iga mõõdetult 1.3bar@3000rpm. Asja juures huvitav ka see, et kohapeal pöördeid andes hakkab VNT varras pikemaks minema alles peale 3000rpm, peale seda hakkab mootor värisema(instinktist olen seni gaasi maha lasnud), hakkab valget suitsu ajama,pöörded langevad tühikäiguni, suitsemine lõpeb, väriseb 1-2sek ja töö normaliseerub. Kaabliga grupp 11 jälgides on näha ka, et MAP duty cycle on üsna kesine (40-60%). Kas ta ei peaks kõrge rõhupuhul seda maha üritada saada, st duty cycle lakke minema? Ise pakuks, et keegi varasem omanik on ajus midagi ära surkinud. Kui tõenäoline see oleks? :eh:

Mõtted liiguvad juba vaikselt geomeetria rõhuga liigutamise poole

Vasta

Mine “Diislid”