golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
- Telefon: 9002001
- Auto: Golf MK3 "RatStyle "
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
hey ,
mure nüüd siis ratyga selline et õli tuli hakkab vahest täiesti lambi kohapealt vilkuma , just siis kui mootor soojaks käib ja mingi hetke pärast kui mootori temp ilusti normis hakkavad ka tõukurid hullult klõbisema , nagu ei saaks õli kätte .
mure aga selles et nimelt teeb ta sellist asja (klõbiseb ja vilgub ) just sooja mootoriga , külmast peast on kõik ideaalne , samas annad soojast peast pöördeid kaob nii vilkumine kui klõbin ära .
mainin ära et õli pole autol ma ei tea kuna viimati vahetatud , kas tõesti on siis filter umbes või on õli nii vedel juba et ei suuda üles lüüa ?
eelmine golf mis ilusti kokku jooksis tänu vilkumisele ja klõbinale tegi sellist asja koguaeg nii külma kui sooja mootoriga .
oleks soov kiirelt jaole saada mitte hakata jälle mootorit vahetama .
parimat , hardy
mure nüüd siis ratyga selline et õli tuli hakkab vahest täiesti lambi kohapealt vilkuma , just siis kui mootor soojaks käib ja mingi hetke pärast kui mootori temp ilusti normis hakkavad ka tõukurid hullult klõbisema , nagu ei saaks õli kätte .
mure aga selles et nimelt teeb ta sellist asja (klõbiseb ja vilgub ) just sooja mootoriga , külmast peast on kõik ideaalne , samas annad soojast peast pöördeid kaob nii vilkumine kui klõbin ära .
mainin ära et õli pole autol ma ei tea kuna viimati vahetatud , kas tõesti on siis filter umbes või on õli nii vedel juba et ei suuda üles lüüa ?
eelmine golf mis ilusti kokku jooksis tänu vilkumisele ja klõbinale tegi sellist asja koguaeg nii külma kui sooja mootoriga .
oleks soov kiirelt jaole saada mitte hakata jälle mootorit vahetama .
parimat , hardy
Mida rohkem , seda uhkem :) !
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
Õlitase kontrolli üle, vaheta õlid-filtrid ära. Kui klõbiseb siis hüdrotõukurid kuival juba. Varsti lõppeb halvasti.
Viimati muutis Carloz, 31 Mär 2016, 14:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
- Telefon: 9002001
- Auto: Golf MK3 "RatStyle "
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
Carloz kirjutas:Õlitase kontrolli üle, vaheta õlid-filtrid ära. Kui klõbiseb siis hüdrotõukurid kuival juba. Varsti lõppeb halvasti.
õli ilusti normis , kuigi vedel ja ilmelik selline teine


Mida rohkem , seda uhkem :) !
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
Vana õliga võibki sedasi tegema hakata. Soojast peast on õli vedelam, sellepärast surve ka sooja mootoriga langeb.
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
- Telefon: 9002001
- Auto: Golf MK3 "RatStyle "
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
okei , noo seda oligi vaja teadaJ.Aru kirjutas:Vana õliga võibki sedasi tegema hakata. Soojast peast on õli vedelam, sellepärast surve ka sooja mootoriga langeb.



Mida rohkem , seda uhkem :) !
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
Midagi on kulunud mootoris - kas õlipump või saaled, ei tahaks uskuda et ainult õlivahetusega pääsed (aga eks sellest peab alustama). Peale õlivahetust lase kindlasti õlisurve ära mõõta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
No, aga miks sa seda õli siis vahetanud pole? Ei maksa see ju s*ttagi ja sellel motol saab vist pea 4L kankuga hakkama ka. See oli siis see, mis juba tegemata, kuid soojalt kukubki vilgutama ja klõbistama, kuna külmalt on õli veel natukenegi paksem ja on olemas mingigi rõhk, soojenedes õli vedeldub ja tõukuriteni enam kehv pump lüüa ei jaksagi. Tasuks muidugi veel ka manuaalse manomeetriga üle tshekata, et välistada andurid (selle võib ilmselt juba välistada) või üldse teada saada, palju seda va rõhukest üldse on järele jäänud.Dell kirjutas:hey ,
mure nüüd siis ratyga selline et õli tuli hakkab vahest täiesti lambi kohapealt vilkuma , just siis kui mootor soojaks käib ja mingi hetke pärast kui mootori temp ilusti normis hakkavad ka tõukurid hullult klõbisema , nagu ei saaks õli kätte .
mure aga selles et nimelt teeb ta sellist asja (klõbiseb ja vilgub ) just sooja mootoriga , külmast peast on kõik ideaalne , samas annad soojast peast pöördeid kaob nii vilkumine kui klõbin ära .
mainin ära et õli pole autol ma ei tea kuna viimati vahetatud , kas tõesti on siis filter umbes või on õli nii vedel juba et ei suuda üles lüüa ?
eelmine golf mis ilusti kokku jooksis tänu vilkumisele ja klõbinale tegi sellist asja koguaeg nii külma kui sooja mootoriga .
oleks soov kiirelt jaole saada mitte hakata jälle mootorit vahetama .
parimat , hardy
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
- Telefon: 9002001
- Auto: Golf MK3 "RatStyle "
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
TiitRE kirjutas:No, aga miks sa seda õli siis vahetanud pole? Ei maksa see ju s*ttagi ja sellel motol saab vist pea 4L kankuga hakkama ka. See oli siis see, mis juba tegemata, kuid soojalt kukubki vilgutama ja klõbistama, kuna külmalt on õli veel natukenegi paksem ja on olemas mingigi rõhk, soojenedes õli vedeldub ja tõukuriteni enam kehv pump lüüa ei jaksagi. Tasuks muidugi veel ka manuaalse manomeetriga üle tshekata, et välistada andurid (selle võib ilmselt juba välistada) või üldse teada saada, palju seda va rõhukest üldse on järele jäänud.Dell kirjutas:hey ,
mure nüüd siis ratyga selline et õli tuli hakkab vahest täiesti lambi kohapealt vilkuma , just siis kui mootor soojaks käib ja mingi hetke pärast kui mootori temp ilusti normis hakkavad ka tõukurid hullult klõbisema , nagu ei saaks õli kätte .
mure aga selles et nimelt teeb ta sellist asja (klõbiseb ja vilgub ) just sooja mootoriga , külmast peast on kõik ideaalne , samas annad soojast peast pöördeid kaob nii vilkumine kui klõbin ära .
mainin ära et õli pole autol ma ei tea kuna viimati vahetatud , kas tõesti on siis filter umbes või on õli nii vedel juba et ei suuda üles lüüa ?
eelmine golf mis ilusti kokku jooksis tänu vilkumisele ja klõbinale tegi sellist asja koguaeg nii külma kui sooja mootoriga .
oleks soov kiirelt jaole saada mitte hakata jälle mootorit vahetama .
auto sai algul siiski ainult jäärajaks ostetud , aga kuna oli plaanide muutus siis tekkisid ka teised mured , kuna pill hetkel veel liikluses niikuinii ei ole siis tahaks enne ikka asjad paika saada , ilmselgelt ei maksa need asjad ju mitte midagi .. küsimus tekkiski sellest et milles võib probleem olla
parimat , hardy
Mida rohkem , seda uhkem :) !
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
Ma pakun ka arvama, et lihtsalt õlivahetus praegu ei päästa. 1.8 ei tohiks minna päris 4L. Ise saan oma 1.6L mootorile sisse kallatud ~2.2L.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin
Mida on ilmselgelt liiga vähe, kuskil kuni 4l läheb jah 1.8 motosse. Õli vahetusega võib tiksuvast hüdrokast lahti saada, õlitulega on küll väheke raskem, tasuks ilmselt üle vaadata, et õlirõhu andurid ise ei leki jne. Kui need korras siis tuleks kindlasti ära mõõta reaalne rõhk ja sellest omad järeldused teha, ilmselt ei tasu seda remontima hakata ja õlipumba vahetusega vaevalt pääseb, ilmselt siiski saaled vms otsas,Tannu19 kirjutas:Ma pakun ka arvama, et lihtsalt õlivahetus praegu ei päästa. 1.8 ei tohiks minna päris 4L. Ise saan oma 1.6L mootorile sisse kallatud ~2.2L.