golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Dell
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
Telefon: 9002001
Auto: Golf MK3 "RatStyle "
Asukoht: tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas Dell »

hey ,

mure nüüd siis ratyga selline et õli tuli hakkab vahest täiesti lambi kohapealt vilkuma , just siis kui mootor soojaks käib ja mingi hetke pärast kui mootori temp ilusti normis hakkavad ka tõukurid hullult klõbisema , nagu ei saaks õli kätte .

mure aga selles et nimelt teeb ta sellist asja (klõbiseb ja vilgub ) just sooja mootoriga , külmast peast on kõik ideaalne , samas annad soojast peast pöördeid kaob nii vilkumine kui klõbin ära .

mainin ära et õli pole autol ma ei tea kuna viimati vahetatud , kas tõesti on siis filter umbes või on õli nii vedel juba et ei suuda üles lüüa ?

eelmine golf mis ilusti kokku jooksis tänu vilkumisele ja klõbinale tegi sellist asja koguaeg nii külma kui sooja mootoriga .

oleks soov kiirelt jaole saada mitte hakata jälle mootorit vahetama .


parimat , hardy
Mida rohkem , seda uhkem :) !

Carloz
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 6 korda

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas Carloz »

Õlitase kontrolli üle, vaheta õlid-filtrid ära. Kui klõbiseb siis hüdrotõukurid kuival juba. Varsti lõppeb halvasti.
Viimati muutis Carloz, 31 Mär 2016, 14:42, muudetud 1 kord kokku.

Dell
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
Telefon: 9002001
Auto: Golf MK3 "RatStyle "
Asukoht: tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas Dell »

Carloz kirjutas:Õlitase kontrolli üle, vaheta õlid-filtrid ära. Kui klõbiseb siis hüdrotõukurid kuival juba. Varsti lõppeb halvasti.

õli ilusti normis , kuigi vedel ja ilmelik selline teine :D aga proovib siis õli vahetuse ära ja vaatab kui viga alles tuleb ikka pulkadeks kakkuda ja õli pump ära vahetada :D
Mida rohkem , seda uhkem :) !

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Vana õliga võibki sedasi tegema hakata. Soojast peast on õli vedelam, sellepärast surve ka sooja mootoriga langeb.

Dell
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
Telefon: 9002001
Auto: Golf MK3 "RatStyle "
Asukoht: tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas Dell »

J.Aru kirjutas:Vana õliga võibki sedasi tegema hakata. Soojast peast on õli vedelam, sellepärast surve ka sooja mootoriga langeb.
okei , noo seda oligi vaja teada :D tänud vastamast ;) tuleb poodi õli järgi minna siis igatahes ;)
Mida rohkem , seda uhkem :) !

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas GTI »

Midagi on kulunud mootoris - kas õlipump või saaled, ei tahaks uskuda et ainult õlivahetusega pääsed (aga eks sellest peab alustama). Peale õlivahetust lase kindlasti õlisurve ära mõõta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Dell kirjutas:hey ,

mure nüüd siis ratyga selline et õli tuli hakkab vahest täiesti lambi kohapealt vilkuma , just siis kui mootor soojaks käib ja mingi hetke pärast kui mootori temp ilusti normis hakkavad ka tõukurid hullult klõbisema , nagu ei saaks õli kätte .

mure aga selles et nimelt teeb ta sellist asja (klõbiseb ja vilgub ) just sooja mootoriga , külmast peast on kõik ideaalne , samas annad soojast peast pöördeid kaob nii vilkumine kui klõbin ära .

mainin ära et õli pole autol ma ei tea kuna viimati vahetatud , kas tõesti on siis filter umbes või on õli nii vedel juba et ei suuda üles lüüa ?

eelmine golf mis ilusti kokku jooksis tänu vilkumisele ja klõbinale tegi sellist asja koguaeg nii külma kui sooja mootoriga .

oleks soov kiirelt jaole saada mitte hakata jälle mootorit vahetama .


parimat , hardy
No, aga miks sa seda õli siis vahetanud pole? Ei maksa see ju s*ttagi ja sellel motol saab vist pea 4L kankuga hakkama ka. See oli siis see, mis juba tegemata, kuid soojalt kukubki vilgutama ja klõbistama, kuna külmalt on õli veel natukenegi paksem ja on olemas mingigi rõhk, soojenedes õli vedeldub ja tõukuriteni enam kehv pump lüüa ei jaksagi. Tasuks muidugi veel ka manuaalse manomeetriga üle tshekata, et välistada andurid (selle võib ilmselt juba välistada) või üldse teada saada, palju seda va rõhukest üldse on järele jäänud.

Dell
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 11 Juul 2011, 15:45
Telefon: 9002001
Auto: Golf MK3 "RatStyle "
Asukoht: tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas Dell »

TiitRE kirjutas:
Dell kirjutas:hey ,

mure nüüd siis ratyga selline et õli tuli hakkab vahest täiesti lambi kohapealt vilkuma , just siis kui mootor soojaks käib ja mingi hetke pärast kui mootori temp ilusti normis hakkavad ka tõukurid hullult klõbisema , nagu ei saaks õli kätte .

mure aga selles et nimelt teeb ta sellist asja (klõbiseb ja vilgub ) just sooja mootoriga , külmast peast on kõik ideaalne , samas annad soojast peast pöördeid kaob nii vilkumine kui klõbin ära .

mainin ära et õli pole autol ma ei tea kuna viimati vahetatud , kas tõesti on siis filter umbes või on õli nii vedel juba et ei suuda üles lüüa ?

eelmine golf mis ilusti kokku jooksis tänu vilkumisele ja klõbinale tegi sellist asja koguaeg nii külma kui sooja mootoriga .

oleks soov kiirelt jaole saada mitte hakata jälle mootorit vahetama .



auto sai algul siiski ainult jäärajaks ostetud , aga kuna oli plaanide muutus siis tekkisid ka teised mured , kuna pill hetkel veel liikluses niikuinii ei ole siis tahaks enne ikka asjad paika saada , ilmselgelt ei maksa need asjad ju mitte midagi .. küsimus tekkiski sellest et milles võib probleem olla



parimat , hardy
No, aga miks sa seda õli siis vahetanud pole? Ei maksa see ju s*ttagi ja sellel motol saab vist pea 4L kankuga hakkama ka. See oli siis see, mis juba tegemata, kuid soojalt kukubki vilgutama ja klõbistama, kuna külmalt on õli veel natukenegi paksem ja on olemas mingigi rõhk, soojenedes õli vedeldub ja tõukuriteni enam kehv pump lüüa ei jaksagi. Tasuks muidugi veel ka manuaalse manomeetriga üle tshekata, et välistada andurid (selle võib ilmselt juba välistada) või üldse teada saada, palju seda va rõhukest üldse on järele jäänud.
Mida rohkem , seda uhkem :) !

Tannu19
Huviline
Postitusi: 907
Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
Auto: Buumer
Asukoht: Tallinn

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas Tannu19 »

Ma pakun ka arvama, et lihtsalt õlivahetus praegu ei päästa. 1.8 ei tohiks minna päris 4L. Ise saan oma 1.6L mootorile sisse kallatud ~2.2L.

CD-R
Huviline
Postitusi: 467
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänatud: 19 korda

Re: golf MK3 1.8 66kW õli tuli / klõbin

Lugemata postitus Postitas CD-R »

Tannu19 kirjutas:Ma pakun ka arvama, et lihtsalt õlivahetus praegu ei päästa. 1.8 ei tohiks minna päris 4L. Ise saan oma 1.6L mootorile sisse kallatud ~2.2L.
Mida on ilmselgelt liiga vähe, kuskil kuni 4l läheb jah 1.8 motosse. Õli vahetusega võib tiksuvast hüdrokast lahti saada, õlitulega on küll väheke raskem, tasuks ilmselt üle vaadata, et õlirõhu andurid ise ei leki jne. Kui need korras siis tuleks kindlasti ära mõõta reaalne rõhk ja sellest omad järeldused teha, ilmselt ei tasu seda remontima hakata ja õlipumba vahetusega vaevalt pääseb, ilmselt siiski saaled vms otsas,

Vasta

Mine “Mootor”