turbo ülerõhk

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
eero
Klubiline
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Jaan 2012, 10:42
Auto: passat 4motion tdi
Asukoht: viljandimaa

turbo ülerõhk

Postitus Postitas eero »

Mure turbo ülerõhuga 98 aasta passat 1.9 66 kw. iga vajutusega läheb ülerõhku, arvuti näitab ühte viga n75 . klapi vahetus ei aita, Mis juhib n75 klappi ? pm tõmbab turbo täie laksuga järele ja nii jääbki isegi ülerõhus olles(voolik küljest saab sõita).geomeetria ise liigub vabalt,kuid masin on võõras ja kas ja kuidas ja mis juhtus..... :( mida teha ?
Viimati muutis eero, 13 Mai 2016, 08:17, muudetud 1 kord kokku.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: turbo ülerõhk

Postitus Postitas ivohi »

N75'te juhib aju otse. Kui selle viga sees ja klapp vahetatud siis äkki tuleb juhtmestiku uurima hakata?
+12v on pidev ja ajust tuleb massikaabel millega juhitakse.

Ja oled kindel et see on muutuva geomeetriaga tdi?

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 644
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 56 korda

Re: turbo ülerõhk

Postitus Postitas Ristotu »

Kahtlustan, et sa ei vahetanud N75 klappi vaid wastegate ära :D Aga kui N75 klapp jamab, siis kas ostsid ikka uuena ja mitte mingit odavat käkki või ostsid mingi kasutatud asja?
Lugupidamisega
Risto

eero
Klubiline
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Jaan 2012, 10:42
Auto: passat 4motion tdi
Asukoht: viljandimaa

Re: turbo ülerõhk

Postitus Postitas eero »

N75 sai proovitud töötava masina pealt kuid see ei muutnud midagi,vool ka tuleb peale,käima pannes laseb wastegatel turbo maksimumi järele tõmmata(katsudes ka suriseb) ja nii see jääbki.midagi aju nagu tunneb kui käimise ajal pistik järelt ära tõmmata ja tagasi panna siis turbo enam puhuma ei hakka kuni uue käivituseni. veakood N75 jääb alles.

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 644
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 56 korda

Re: turbo ülerõhk

Postitus Postitas Ristotu »

ok, hmmm.... :think: kas selle veakoodi all muid asju ei olnud, peale selle N75? sest praegu tundub, et aju saab aru, et lapats on põhjas ja vaja boostida, aga ei sulge seda.
Lugupidamisega
Risto

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Re: turbo ülerõhk

Postitus Postitas teet82 »

Kas see on siis 66kW ja geomeetriaga turbo või tavaline turbo?
Arvutiga saab N75 klappi aktiveerida ja vaadata, kas geomeetria liigub edasi-tagasi või kuulata klapi plõksumist seisva mootoriga. Veakoodi juures on tavaliselt ka mingi selgitus, kui ei ole, siis kasuta paremat diagnostikaseadet. Võib-olla näitab mingit N75 elektriahela viga jne..Üdiselt on turbo juhtimise probleemid ka ilma arvutita 5 minutiga tuvastatavad, tuleb lihtsalt süsteemi põhimõttest aru saada.

eero
Klubiline
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Jaan 2012, 10:42
Auto: passat 4motion tdi
Asukoht: viljandimaa

Re: turbo ülerõhk

Postitus Postitas eero »

Sain asja lõpuks peale pisikest vaheaga jonksu. vahetasin ära rõhuanduri ja geomeetria hakkas tööle kuid sõites läks ikkagi ülerõhku. Panin kella külge ja hakkasin siis käsitsi geomeetriat koomale keerama . Jätsin hetkel 1.5 bar peale ja seda siis korraliku tallamise ajal. Ainus asi mida ma kusagil ei märganud oli vaakumi muna,siiani on kõigil olnud see kliimapumba juures. Või on ka erandeid ??

Vasta

Mine “Diislid”