Külmalt käivitamine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mihkbab
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 31 Aug 2015, 16:31
Auto: vw passat 2005
Asukoht:

Külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas Mihkbab »

Tere, nimelt kummaline anomaalia...
Külmalt käivitades auto läheb korra käima, sekund-paar siis sureb välja....
sellele järgneb pikk käivitus ca 30sek ja auto läheb vaikselt turtsudes käima...
Tundub, et viga selles, et ei saa kütet peale, st põletab pihustis oleva kütte ja siis hakkab tegelema pumpamisega?
vigu arvuti selle kohta ei näidanud...

Kus oleks kõige reaalsem viga otsima hakata?

Autoks vw passat b6 2,0 103kw 2005a td

Ette tänades....

ValgeKotkas
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn

Re: Külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas ValgeKotkas »

Paagipump piniseb süüte sissekeeramisel?

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas Laur »

kangesti pihustitihendite moodi
M.O.T.T

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas dellu »

Mõlemad vihjed on suht asjakohased. Paagipumba pinin ei pruugi veel õiges suunas juhatada. Endal oli juhus, kus paagipump häält küll tegi, aga ilmselt korralikult ei toiminud. Käivitus oli külmalt raske, natuke aitas tagarataste äärekivile parkimine või nn tagaotsa kõrgemal hoidmine (paak muidugi võiks ka sellise testi jaoks täis olla - siis peaks koormusega ise kütusele natuke survet tekitama). Igatahes endal ka jah urises, aga peale pumbavahetust käivitus külmalt alati ilusti ja uue pumba hääl oli hoopis teistsugune, kergem). Siis jäi muidugi auto kuuks-kaheks kuskil seisma ja peale paari päeva sõitmist oli viga tagasi, jälle ei käivitu hästi. Seejärel päädis muidugi ka pihustitihendite vahetusega. Muidugi kui pihustitihendid, siis vast ei tohiks ju väga üldse käima minna, sealt poolt peaks rõhk suht maha jooksnud juba olema. Mina testiks viskasin mõlemale suunale kütusevoolikutele elektrilised klapid vahele, et nn vaakumis hoida seda mootoris olevat kütust (peale kütusefiltrit siis, vahetult enne mootorit/tandempumpa). Asi igatahes leevendas käivitumist ja siis sai juba tihendivahetuseks aeg kohe kirja ka pandud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Mihkbab
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 31 Aug 2015, 16:31
Auto: vw passat 2005
Asukoht:

Re: Külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas Mihkbab »

Pump töötab ilusti, märkasin täna, et kütteloik all, hakkan asja uurima, ehk on küttesüsteemid leke.

Mihkbab
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 31 Aug 2015, 16:31
Auto: vw passat 2005
Asukoht:

Re: Külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas Mihkbab »

Täna viskasin juhtme siis taha jaaa....

16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

eks pean otsima hakkama, nvl võtan ette...

Mihkbab
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 31 Aug 2015, 16:31
Auto: vw passat 2005
Asukoht:

Re: Külmalt käivitamine

Lugemata postitus Postitas Mihkbab »

vaatasin, et tandempump ka siit-sealt natuke märg...
on see normaalne või võib lekkepõhjus seal oll?
ega vist enne piisavat lammutustöid seda väga tuvastada ka ei saa..
mootor eest ka veidike nagu märg, just pumbapoolsest otsast, eelsüüteküünla juurest....

Vasta

Mine “Diislid”