110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tmurk
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999

Lugemata postitus Postitas tmurk »

Tere !

Küsimus targematele.

110 kw V6 mootori õlikorgi eemaldamisel töötava mootoriga käib alguses sutsakas( rõhk maha).
mootor sõitnud ~~ 350 000km, käivitub hästi,töötab ühtlaselt,
kat. oli täiesti umbes.( enne eemaldamist ei läinud pöördesse)

Kas karteri tuulutus võib olla umbes ?

Tõnu

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999

Lugemata postitus Postitas GTI »

Rõhk karteris tähendab seda et viskab näiteks õlivarda välja, nuka ja vända zimmereid lööb välja jne. Kerge sutsakas ja gaaside liikumine mida on käega tunda on normaalne. Karteri tuulutus loomulikult peab läbi käima, oluline just talvehooajal suuremate külmadega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tmurk
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999

Lugemata postitus Postitas tmurk »

No nii.

Nüüdseks rõhk maha saadud--karteri tuulutuse filter täiesti umbes ja kinni.
vahetatud ka kat.( Tänud Rainerile !)

Käidud ülevaatusel ja läbisaadud ilma märkusteta.

Ilmnes uus probleem:

Mingil hetkel tühikäigul, mootori pöörded tõusevad ~ 1100 pöördeni,
hakkab põlema eesüüte küünalde märgutuli.
ning peale seda ei reageeri gaasipedaal-
nagu aitas mootori suretamine ja uuesti käivitamine.

Milles võib olla probleem ?


T.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999

Lugemata postitus Postitas dellu »

Tundub gaasipedaali viga. Üldiselt tark kaabel sappa panna ja lugeda mis talle ei meeldi. See et ta pöörded tõstab peakski olema nn avariiolek pedaalile, et saaksid töökotta ära veereda.
Mul peaks vast sobiv pedaal olemas ka olema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tmurk
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
Telefon: 5164837
Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999

Lugemata postitus Postitas tmurk »

18269 - Throttle Position Sensor (G79)
P1861 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent

Tundub, et ongi pedaali viga, praegu toimetab, kui kordub
tulen äkki jutule.

Tõnu

Vasta

Mine “Diislid”