Tere !
Küsimus targematele.
110 kw V6 mootori õlikorgi eemaldamisel töötava mootoriga käib alguses sutsakas( rõhk maha).
mootor sõitnud ~~ 350 000km, käivitub hästi,töötab ühtlaselt,
kat. oli täiesti umbes.( enne eemaldamist ei läinud pöördesse)
Kas karteri tuulutus võib olla umbes ?
Tõnu
110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999
Rõhk karteris tähendab seda et viskab näiteks õlivarda välja, nuka ja vända zimmereid lööb välja jne. Kerge sutsakas ja gaaside liikumine mida on käega tunda on normaalne. Karteri tuulutus loomulikult peab läbi käima, oluline just talvehooajal suuremate külmadega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999
No nii.
Nüüdseks rõhk maha saadud--karteri tuulutuse filter täiesti umbes ja kinni.
vahetatud ka kat.( Tänud Rainerile !)
Käidud ülevaatusel ja läbisaadud ilma märkusteta.
Ilmnes uus probleem:
Mingil hetkel tühikäigul, mootori pöörded tõusevad ~ 1100 pöördeni,
hakkab põlema eesüüte küünalde märgutuli.
ning peale seda ei reageeri gaasipedaal-
nagu aitas mootori suretamine ja uuesti käivitamine.
Milles võib olla probleem ?
T.
Nüüdseks rõhk maha saadud--karteri tuulutuse filter täiesti umbes ja kinni.
vahetatud ka kat.( Tänud Rainerile !)
Käidud ülevaatusel ja läbisaadud ilma märkusteta.
Ilmnes uus probleem:
Mingil hetkel tühikäigul, mootori pöörded tõusevad ~ 1100 pöördeni,
hakkab põlema eesüüte küünalde märgutuli.
ning peale seda ei reageeri gaasipedaal-
nagu aitas mootori suretamine ja uuesti käivitamine.
Milles võib olla probleem ?
T.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999
Tundub gaasipedaali viga. Üldiselt tark kaabel sappa panna ja lugeda mis talle ei meeldi. See et ta pöörded tõstab peakski olema nn avariiolek pedaalile, et saaksid töökotta ära veereda.
Mul peaks vast sobiv pedaal olemas ka olema.
Mul peaks vast sobiv pedaal olemas ka olema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: 110 kw 2,5 l V 6mootori karteris suur rõhk?, Passat 1999
18269 - Throttle Position Sensor (G79)
P1861 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
Tundub, et ongi pedaali viga, praegu toimetab, kui kordub
tulen äkki jutule.
Tõnu
P1861 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
Tundub, et ongi pedaali viga, praegu toimetab, kui kordub
tulen äkki jutule.
Tõnu