B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Lisan mõned pildid, tundub, et auto pole nii ergas, kui võiks.
Keegi on egr pimedaks teinud, kas peaks plekitüki vahelt ära võtma?
Keegi on egr pimedaks teinud, kas peaks plekitüki vahelt ära võtma?
Please come back and tell us how your problem was resolved.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Umbes jah 2500 pealt liigub veidi paremini.
Kellegil adekvaatset vaakumi skeemi oleks pakkuda?
Vaakum oleks justkui nõrk, seda nö suretusklappi ei jõua kinni tõmmata.
Kellegil adekvaatset vaakumi skeemi oleks pakkuda?
Vaakum oleks justkui nõrk, seda nö suretusklappi ei jõua kinni tõmmata.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Hilisemat ärkamist võib põhjustada N75 klapp.
Kontrolli vaakumit enne N75 klappi ja peale klappi,kas on sama tugevusega?
N75 kohta Google materjali täis natuke sobramist ja saad skeemist pildi ette: https://www.google.ee/search?q=vw+passa ... =663&dpr=1
viewtopic.php?t=146207
Martin.
Kontrolli vaakumit enne N75 klappi ja peale klappi,kas on sama tugevusega?
N75 kohta Google materjali täis natuke sobramist ja saad skeemist pildi ette: https://www.google.ee/search?q=vw+passa ... =663&dpr=1
viewtopic.php?t=146207
Martin.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
et igasugu vahelülid välistada võib otse vaakumpumba ja pidurivõimendi vahelisest otsa väljundist ju otse turbo aktuaatorile vedada. Siis peaks kiirendus hea olema alguses.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Kõige sagedasemad lekke kohad vaakumil:
*Tandempumba "stuts", pressitud koht liigub ja lekib, uus pump(tehti uuendus ja on keermega korpuses) või remondid vedelmetalliga ära.
*Pidurivõimendi toru ühendus, see mis läbi tulemüüri/plekki
*Vanad voolikud, enda juhus: Lihtsalt plastikust toru ei püsinud enam voolikus ja hüppas suvalisel hetkel välja, jõud puudus alla 2500-3000, turbo järgi ei tulnud. Vahetasin kõik vaakumvoolikud välja.
Kui ikka leke sees (toru lahti või suur leke) võiks ka veakood sisse tulla, vähemalt minu autol(täpselt sama mootor) tuli ja kui vaakum puudulik siis on ka pidurid halvad, pidurivõimendi.
*Tandempumba "stuts", pressitud koht liigub ja lekib, uus pump(tehti uuendus ja on keermega korpuses) või remondid vedelmetalliga ära.
*Pidurivõimendi toru ühendus, see mis läbi tulemüüri/plekki
*Vanad voolikud, enda juhus: Lihtsalt plastikust toru ei püsinud enam voolikus ja hüppas suvalisel hetkel välja, jõud puudus alla 2500-3000, turbo järgi ei tulnud. Vahetasin kõik vaakumvoolikud välja.
Kui ikka leke sees (toru lahti või suur leke) võiks ka veakood sisse tulla, vähemalt minu autol(täpselt sama mootor) tuli ja kui vaakum puudulik siis on ka pidurid halvad, pidurivõimendi.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
1.9 96kw samamoodi jõuetu. Alates 3000 pööret hakkab umbes liikuma edasi. Täna hakkas kiirendades auto jõnksutama. Milles asi? Õli on imelikult läbipaistev ja jahutusvedeliku torud suhteliselt kõvad. Paisupaagis jahutusvedelik täiesti puhas. Milles asi? Või on normaalne nähtus, et torud kõvad. Polnud nii kõvad, et pigsitada ei jõuaks, aga lõdviku seinu omavahel kokku suruda ei saanud lihtsalt.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Surve sees, tüüpiline 1.9, kaanetihend võib vabalt ära olla/kaanes mõra, on olnud ka vahel korgis viga. Mis õli mootoris ja milla vahetatud? Jõnksutama võib hakata õhulugejast/EGR klapp ei sulgu korralikult jne. Kõige parem soovitus oleks alustuseks diagnostikut külastada, kes suudab ka peale veakoodide reaalajas andmeid vaadata/võrrelda. Olenevalt asukohast, on foorumis mitmeid abivalmis inimesi täitsa olemas, kes mõistliku summa eest on Su auto kindlasti nõus üle vaatama.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Kas õlil diisli hais juures ja õli nagu tekiks juurde? Kui nii siis võib lekkida diisel tandempumbast õli sisse NB! Sellisel juhul lõpeta enda sõidud, kui juba pole nukk kahjustatud siis saab kahjustatud jne. Pole ka välistatud et pihusti tagasivool või peale võivad lekkida (kuna pole teada mis tehtud jne).teemarendaja kirjutas: ↑05 Apr 2018, 18:12 1.9 96kw samamoodi jõuetu. Alates 3000 pööret hakkab umbes liikuma edasi. Täna hakkas kiirendades auto jõnksutama. Milles asi? Õli on imelikult läbipaistev ja jahutusvedeliku torud suhteliselt kõvad. Paisupaagis jahutusvedelik täiesti puhas. Milles asi? Või on normaalne nähtus, et torud kõvad. Polnud nii kõvad, et pigsitada ei jõuaks, aga lõdviku seinu omavahel kokku suruda ei saanud lihtsalt.
Surve.. siis võiks ka jahutusvedelikku kaduda (ei pruugi aga 75% juhtudel see nii on). Ma ei tea palju peab vw süsteemis bare olema aga bmwl küündivad need 1.4bar+ süsteemis ja sa ei saagi nii kokku vajutada et sein seinaga vastas ja kardetakse kohe halvimat.
Korralik diagnostika on auto parandamise aluseks, selleks see loodud ongi!
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Paisupaagist tuli ainult natuke õhku välja korki eemaldades. Õli pärast jahtumist ilus (must aga korralik).
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Ennist väitsid vastupidist õliga... nii nagu raske aidata.teemarendaja kirjutas: ↑05 Apr 2018, 21:03 Paisupaagist tuli ainult natuke õhku välja korki eemaldades. Õli pärast jahtumist ilus (must aga korralik).
See on normaalne, et peale käimist, rõhk paisupaagist väljub, kui kork maha keerata. Asjata pole autodel seal sildid, et kuumalt mitte eemaldada jne, kuum jahutusvedelik võib näkku lennata!
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
[BBvideo=560,315]https://youtu.be/3KV4_uIASBA[/BBvideo]
Käima pannes hakkab turbo kohe puhkuma ja seisma jättes on veel vilinad kuulda.
Oskab keegi kommenteerida?
Käima pannes hakkab turbo kohe puhkuma ja seisma jättes on veel vilinad kuulda.
Oskab keegi kommenteerida?
Please come back and tell us how your problem was resolved.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Täiesti normaalne .
74 kw passati peal ei olegi mingi rakett , autol tühimassi ka ju poolteist tonni .
Kas turbo tuleb tagant ära teatud kiiruse/pöörete pealt ? Või läheb lõpuni peeneks ?
74 kw passati peal ei olegi mingi rakett , autol tühimassi ka ju poolteist tonni .
Kas turbo tuleb tagant ära teatud kiiruse/pöörete pealt ? Või läheb lõpuni peeneks ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
B5.5 1.9tdi 74kw jõuetu
Siis on korras ju
Osta järgmiseks vähe võimsama mootoriga või kergema massiga isend või lase ära kiipida , saab pisut juurde .
Osta järgmiseks vähe võimsama mootoriga või kergema massiga isend või lase ära kiipida , saab pisut juurde .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!