Umbes jah 2500 pealt liigub veidi paremini.
Kellegil adekvaatset vaakumi skeemi oleks pakkuda?
Vaakum oleks justkui nõrk, seda nö suretusklappi ei jõua kinni tõmmata.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
Hilisemat ärkamist võib põhjustada N75 klapp.
Kontrolli vaakumit enne N75 klappi ja peale klappi,kas on sama tugevusega?
N75 kohta Google materjali täis natuke sobramist ja saad skeemist pildi ette: https://www.google.ee/search?q=vw+passa ... =663&dpr=1
et igasugu vahelülid välistada võib otse vaakumpumba ja pidurivõimendi vahelisest otsa väljundist ju otse turbo aktuaatorile vedada. Siis peaks kiirendus hea olema alguses.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Kõige sagedasemad lekke kohad vaakumil:
*Tandempumba "stuts", pressitud koht liigub ja lekib, uus pump(tehti uuendus ja on keermega korpuses) või remondid vedelmetalliga ära.
*Pidurivõimendi toru ühendus, see mis läbi tulemüüri/plekki
*Vanad voolikud, enda juhus: Lihtsalt plastikust toru ei püsinud enam voolikus ja hüppas suvalisel hetkel välja, jõud puudus alla 2500-3000, turbo järgi ei tulnud. Vahetasin kõik vaakumvoolikud välja.
Kui ikka leke sees (toru lahti või suur leke) võiks ka veakood sisse tulla, vähemalt minu autol(täpselt sama mootor) tuli ja kui vaakum puudulik siis on ka pidurid halvad, pidurivõimendi.
1.9 96kw samamoodi jõuetu. Alates 3000 pööret hakkab umbes liikuma edasi. Täna hakkas kiirendades auto jõnksutama. Milles asi? Õli on imelikult läbipaistev ja jahutusvedeliku torud suhteliselt kõvad. Paisupaagis jahutusvedelik täiesti puhas. Milles asi? Või on normaalne nähtus, et torud kõvad. Polnud nii kõvad, et pigsitada ei jõuaks, aga lõdviku seinu omavahel kokku suruda ei saanud lihtsalt.
Surve sees, tüüpiline 1.9, kaanetihend võib vabalt ära olla/kaanes mõra, on olnud ka vahel korgis viga. Mis õli mootoris ja milla vahetatud? Jõnksutama võib hakata õhulugejast/EGR klapp ei sulgu korralikult jne. Kõige parem soovitus oleks alustuseks diagnostikut külastada, kes suudab ka peale veakoodide reaalajas andmeid vaadata/võrrelda. Olenevalt asukohast, on foorumis mitmeid abivalmis inimesi täitsa olemas, kes mõistliku summa eest on Su auto kindlasti nõus üle vaatama.
teemarendaja kirjutas: ↑05 Apr 2018, 18:12
1.9 96kw samamoodi jõuetu. Alates 3000 pööret hakkab umbes liikuma edasi. Täna hakkas kiirendades auto jõnksutama. Milles asi? Õli on imelikult läbipaistev ja jahutusvedeliku torud suhteliselt kõvad. Paisupaagis jahutusvedelik täiesti puhas. Milles asi? Või on normaalne nähtus, et torud kõvad. Polnud nii kõvad, et pigsitada ei jõuaks, aga lõdviku seinu omavahel kokku suruda ei saanud lihtsalt.
Kas õlil diisli hais juures ja õli nagu tekiks juurde? Kui nii siis võib lekkida diisel tandempumbast õli sisse NB! Sellisel juhul lõpeta enda sõidud, kui juba pole nukk kahjustatud siis saab kahjustatud jne. Pole ka välistatud et pihusti tagasivool või peale võivad lekkida (kuna pole teada mis tehtud jne).
Surve.. siis võiks ka jahutusvedelikku kaduda (ei pruugi aga 75% juhtudel see nii on). Ma ei tea palju peab vw süsteemis bare olema aga bmwl küündivad need 1.4bar+ süsteemis ja sa ei saagi nii kokku vajutada et sein seinaga vastas ja kardetakse kohe halvimat.
Korralik diagnostika on auto parandamise aluseks, selleks see loodud ongi!
teemarendaja kirjutas: ↑05 Apr 2018, 21:03
Paisupaagist tuli ainult natuke õhku välja korki eemaldades. Õli pärast jahtumist ilus (must aga korralik).
Ennist väitsid vastupidist õliga... nii nagu raske aidata.
See on normaalne, et peale käimist, rõhk paisupaagist väljub, kui kork maha keerata. Asjata pole autodel seal sildid, et kuumalt mitte eemaldada jne, kuum jahutusvedelik võib näkku lennata!
[BBvideo=560,315]https://youtu.be/3KV4_uIASBA[/BBvideo]
Käima pannes hakkab turbo kohe puhkuma ja seisma jättes on veel vilinad kuulda.
Oskab keegi kommenteerida?
Please come back and tell us how your problem was resolved.
74 kw passati peal ei olegi mingi rakett , autol tühimassi ka ju poolteist tonni .
Kas turbo tuleb tagant ära teatud kiiruse/pöörete pealt ? Või läheb lõpuni peeneks ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!