DPF probleem BMR
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Ehk keegi oskab suunata lahendusele.
Autoks Passat 2008 2.0 125kw BMR.
DPF ei hakka ise puhastama ja samuti ei saa ka sunniviisiliselt.
Näitaks siis arvuti õnnestumis/ebaõnnestumis tulemusi aga seis on 0.
Veakood puudub aga arvuti näitab, et surve protsent kõrge.
Surve seistes 0mbar - töötab kohapeal 27mbar(uuena oli 6mbar)
Hiljuti vahetasin:
ECU - romulast. Jant hakkas pihta juba eelmise ajuga, millel oli niiskuse kahjustus.
DPF - uus, nüüd sõitnud 500km kuni viga tagasi. Sai vahetatud, kuna vana oli juba umbes ja probleem sama.
Lambda andur - uus NGK
Autoks Passat 2008 2.0 125kw BMR.
DPF ei hakka ise puhastama ja samuti ei saa ka sunniviisiliselt.
Näitaks siis arvuti õnnestumis/ebaõnnestumis tulemusi aga seis on 0.
Veakood puudub aga arvuti näitab, et surve protsent kõrge.
Surve seistes 0mbar - töötab kohapeal 27mbar(uuena oli 6mbar)
Hiljuti vahetasin:
ECU - romulast. Jant hakkas pihta juba eelmise ajuga, millel oli niiskuse kahjustus.
DPF - uus, nüüd sõitnud 500km kuni viga tagasi. Sai vahetatud, kuna vana oli juba umbes ja probleem sama.
Lambda andur - uus NGK
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
DPF probleem BMR
Ei saa aru, kas on siis veakood ka või mitte? Temp näidud tõusevad piisavalt kõrgele? Muud vead mootori elektroonikas?
Kui arvutiga käivitada ei saa, siis ei ole ju eeldused regeneratsiooniks ilmselt täidetud. Mis programmi kasutad?
Kui arvutiga käivitada ei saa, siis ei ole ju eeldused regeneratsiooniks ilmselt täidetud. Mis programmi kasutad?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Veakoodi ei ole, aga armatuuris põleb tuluke. Ja kui vaadata live andmeid siis, algul oli
Particle filter load 66%
Soot mass 1.2
Elektrik tõstis soot massi 3 peale.
Sellega sai Particle filter load 20%
Läksin tegema puhastus sõitu ja 50km pärast oli Load jälle 60%
Dpf temp jääb 250 piirde.
Viimaseks õnnestunud regeneratsioonist näitab 1500+ km tagasi.
Ise saan kodus vaadata piraat delphiga.
Elektrik kelle juures käin kasutab litsentsidud VCDS.
Viimati muutis Incancel, 03 Juul 2018, 05:53, muudetud 2 korda kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 721
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
DPF probleem BMR
Konkreetselt selle mudel puhul ei tea nüüd aga teatud masinatel oli see mure et rõhkude erinevust mõõtvate anduriteni läksid kummivoolikud, mis kuumusest habrastusid ning lõpuks lekkima hakkasid. Kuna nad aga enamasti rüüzi all siis ei pruugi seda näha.
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Selge, uurin.
Lähen nagunii täna elektriku juurde diagnostikat tegema, vaatan mis arvab sellest.
Ei imestaks kui läbi, sest neid on lahti katkutud mitmeid kordi juba.
Eelmistfiltrit sai füüsiliselt maha ja pestud + 2x lihtsalt ainet sisse. Lõpp tulemus kohapeal töötades ca60mbar surve.
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
DPF probleem BMR
See peaks ju veakoodi andma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Elektrik lükkas samuti selle ümber, sest süüde väljas on rõhk 0mbar.
Avastasin nüüd, et Particle filter load % langeb madalate pööretega ja kui rohkem gaasi anda hakkab tõusma.
Sõitsin maanteel 50km ca2500rpm tõusis 56%...60%le.
Sõitsin linnas madalate pööretega sain 10km-ga 65%...54%le.
Samas kohapeal töötades ei lange.
Tänu sellele on tuluke ajutiseks kadunud.
Avastasin nüüd, et Particle filter load % langeb madalate pööretega ja kui rohkem gaasi anda hakkab tõusma.
Sõitsin maanteel 50km ca2500rpm tõusis 56%...60%le.
Sõitsin linnas madalate pööretega sain 10km-ga 65%...54%le.
Samas kohapeal töötades ei lange.
Tänu sellele on tuluke ajutiseks kadunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
DPF probleem BMR
Reaalne vasturõhk on mõõdetav ja võrreldav vasturõhuanduri poolt nähtava väärtusega.
Samas ei näe ma üldse, et vasturõhuga probleeme oleks?
Teete järeldusi lihtsalt kalkuleeritud arvestusliku täituvuse näidu pealt? Keegi üldse filtri vahetuse järgselt
filtri näitajad ära on nullinud ja filtri vahetuse registreerinud?
Tule sõida Tallinnast läbi ja vaatan üle - hetkel jääb internetidiagnostika abil mulje, et lähenete üldse valest otsast asjale.
Samas ei näe ma üldse, et vasturõhuga probleeme oleks?
Teete järeldusi lihtsalt kalkuleeritud arvestusliku täituvuse näidu pealt? Keegi üldse filtri vahetuse järgselt
filtri näitajad ära on nullinud ja filtri vahetuse registreerinud?
Tule sõida Tallinnast läbi ja vaatan üle - hetkel jääb internetidiagnostika abil mulje, et lähenete üldse valest otsast asjale.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Otseseid järeldusi pole veel teinud, kuna ei saa aru mis seda põhjustab.
Kui on jäetud nullimatta ja vahetuse tegemata, siis on Fixuse lukkseppa töö poolik olnud. Samas võin ma proovida uuesti seda teha.
Aga elektrikul jäi arusamatuks:
Eile sõitsin kodust elektriku juurde kustus tuli ära näitajad olid 58% ja 17mbar,
Pärast 50km katset oli 65% ja 14mbar,
Sõitsin linna vahel madalate pööretega sain selle 54% ja 14mbar,
Ja kui proovida sundpõletust, siis ei tõusnud temp piisavalt kõrgeks(85km/h pre turbo 300, Dpf 250, 140mbar / 110km/h 350, 300, 160).
Kui tallinna tulla, siis peaksin proovima näitajad alla saama, muidu olen veel tee peal kah.
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Viga leidmata.
Ainuke vihje diagnostika poolt on, et heitgaaside kõrvale kalle(arvatavasti väljalaske süsteemis). Seoses sellega tehti igasugused teste veel.
Esindusest öeldi, et abi võib saada softi ümber kirjutamisest(kui saab) või rohkem testimist auto kallal.
Lihtsamat teed soovitati välja võtta vahelt.
Ainuke vihje diagnostika poolt on, et heitgaaside kõrvale kalle(arvatavasti väljalaske süsteemis). Seoses sellega tehti igasugused teste veel.
Esindusest öeldi, et abi võib saada softi ümber kirjutamisest(kui saab) või rohkem testimist auto kallal.
Lihtsamat teed soovitati välja võtta vahelt.
Viimati muutis Incancel, 18 Juul 2018, 09:00, muudetud 1 kord kokku.
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Esinduses kontrolliti lisaks:
EGR näidud ok, õhukogus muutub,
Sisselaske klapp v157 toimib,
Egr cooleri vaakum peab,
Turbo wg vaakum peab,
Sisselaskes olevad pöördklapid liiguvad ja vaakumit peab,
Rõhuandur näit muutub ja korras,
Tarkvara uuendust ei ole,
Sisselase survestatud ja leket pole,
Solenoidide lekkeid ja vaakumi õiget paigaldust ei jõutud vaadata ja tagasivaakum klappe.
EGR näidud ok, õhukogus muutub,
Sisselaske klapp v157 toimib,
Egr cooleri vaakum peab,
Turbo wg vaakum peab,
Sisselaskes olevad pöördklapid liiguvad ja vaakumit peab,
Rõhuandur näit muutub ja korras,
Tarkvara uuendust ei ole,
Sisselase survestatud ja leket pole,
Solenoidide lekkeid ja vaakumi õiget paigaldust ei jõutud vaadata ja tagasivaakum klappe.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 17 Juul 2018, 17:13
- Auto: Touareg 3.0tdi V6
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
Kas masinal pole eraldi andurit mis sooti mõõdab? Tean et osadel on ja kui sooti level kõrge siis ei lase ka regennida
- Incancel
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
- Telefon: 55559055
- Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
- Asukoht: Pärnu
DPF probleem BMR
"Lugesin Passati omal arvutisse. Asi nati keerulisem kui arvasin. Peal on mingi porno tuning ja Dpfi on ka valesti progetud.Peaks alguses tegema originaal failiga taastamise ja selle peale korraliku proge."