DPF probleem BMR

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

Ehk keegi oskab suunata lahendusele.

Autoks Passat 2008 2.0 125kw BMR.

DPF ei hakka ise puhastama ja samuti ei saa ka sunniviisiliselt.
Näitaks siis arvuti õnnestumis/ebaõnnestumis tulemusi aga seis on 0.
Veakood puudub aga arvuti näitab, et surve protsent kõrge.

Surve seistes 0mbar - töötab kohapeal 27mbar(uuena oli 6mbar)

Hiljuti vahetasin:
ECU - romulast. Jant hakkas pihta juba eelmise ajuga, millel oli niiskuse kahjustus.
DPF - uus, nüüd sõitnud 500km kuni viga tagasi. Sai vahetatud, kuna vana oli juba umbes ja probleem sama.
Lambda andur - uus NGK

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas mihkel27 »

Ei saa aru, kas on siis veakood ka või mitte? Temp näidud tõusevad piisavalt kõrgele? Muud vead mootori elektroonikas?
Kui arvutiga käivitada ei saa, siis ei ole ju eeldused regeneratsiooniks ilmselt täidetud. Mis programmi kasutad?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

mihkel27 kirjutas: 02 Juul 2018, 21:26 Ei saa aru, kas on siis veakood ka või mitte? Temp näidud tõusevad piisavalt kõrgele? Muud vead mootori elektroonikas?
Kui arvutiga käivitada ei saa, siis ei ole ju eeldused regeneratsiooniks ilmselt täidetud. Mis programmi kasutad?
Veakoodi ei ole, aga armatuuris põleb tuluke. Ja kui vaadata live andmeid siis, algul oli
Particle filter load 66%
Soot mass 1.2

Elektrik tõstis soot massi 3 peale.
Sellega sai Particle filter load 20%
Läksin tegema puhastus sõitu ja 50km pärast oli Load jälle 60%

Dpf temp jääb 250 piirde.

Viimaseks õnnestunud regeneratsioonist näitab 1500+ km tagasi.

Ise saan kodus vaadata piraat delphiga.
Elektrik kelle juures käin kasutab litsentsidud VCDS.
Viimati muutis Incancel, 03 Juul 2018, 05:53, muudetud 2 korda kokku.

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas mihkel27 »

Kus kandis asud?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

mihkel27 kirjutas: 03 Juul 2018, 06:50 Kus kandis asud?
Pärnu

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 718
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 41 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas kraff »

Konkreetselt selle mudel puhul ei tea nüüd aga teatud masinatel oli see mure et rõhkude erinevust mõõtvate anduriteni läksid kummivoolikud, mis kuumusest habrastusid ning lõpuks lekkima hakkasid. Kuna nad aga enamasti rüüzi all siis ei pruugi seda näha.

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

kraff kirjutas: 03 Juul 2018, 08:30 Konkreetselt selle mudel puhul ei tea nüüd aga teatud masinatel oli see mure et rõhkude erinevust mõõtvate anduriteni läksid kummivoolikud, mis kuumusest habrastusid ning lõpuks lekkima hakkasid. Kuna nad aga enamasti rüüzi all siis ei pruugi seda näha.
Selge, uurin.
Lähen nagunii täna elektriku juurde diagnostikat tegema, vaatan mis arvab sellest.
Ei imestaks kui läbi, sest neid on lahti katkutud mitmeid kordi juba.
Eelmistfiltrit sai füüsiliselt maha ja pestud + 2x lihtsalt ainet sisse. Lõpp tulemus kohapeal töötades ca60mbar surve.

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 12 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas jojoonas »

Ennustan, et DPF'i rõhuandur kutu.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas GTI »

jojoonas kirjutas: 03 Juul 2018, 11:35 Ennustan, et DPF'i rõhuandur kutu.
See peaks ju veakoodi andma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 12 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas jojoonas »

GTI kirjutas: 03 Juul 2018, 12:18
jojoonas kirjutas: 03 Juul 2018, 11:35 Ennustan, et DPF'i rõhuandur kutu.
See peaks ju veakoodi andma?
Ei oleks esimene kord :)

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

Elektrik lükkas samuti selle ümber, sest süüde väljas on rõhk 0mbar.
Avastasin nüüd, et Particle filter load % langeb madalate pööretega ja kui rohkem gaasi anda hakkab tõusma.
Sõitsin maanteel 50km ca2500rpm tõusis 56%...60%le.
Sõitsin linnas madalate pööretega sain 10km-ga 65%...54%le.
Samas kohapeal töötades ei lange.
Tänu sellele on tuluke ajutiseks kadunud.

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas mihkel27 »

Reaalne vasturõhk on mõõdetav ja võrreldav vasturõhuanduri poolt nähtava väärtusega.
Samas ei näe ma üldse, et vasturõhuga probleeme oleks?
Teete järeldusi lihtsalt kalkuleeritud arvestusliku täituvuse näidu pealt? Keegi üldse filtri vahetuse järgselt
filtri näitajad ära on nullinud ja filtri vahetuse registreerinud?
Tule sõida Tallinnast läbi ja vaatan üle - hetkel jääb internetidiagnostika abil mulje, et lähenete üldse valest otsast asjale.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

mihkel27 kirjutas: 03 Juul 2018, 20:23 Reaalne...
Otseseid järeldusi pole veel teinud, kuna ei saa aru mis seda põhjustab.
Kui on jäetud nullimatta ja vahetuse tegemata, siis on Fixuse lukkseppa töö poolik olnud. Samas võin ma proovida uuesti seda teha.

Aga elektrikul jäi arusamatuks:
Eile sõitsin kodust elektriku juurde kustus tuli ära näitajad olid 58% ja 17mbar,
Pärast 50km katset oli 65% ja 14mbar,
Sõitsin linna vahel madalate pööretega sain selle 54% ja 14mbar,
Ja kui proovida sundpõletust, siis ei tõusnud temp piisavalt kõrgeks(85km/h pre turbo 300, Dpf 250, 140mbar / 110km/h 350, 300, 160).

Kui tallinna tulla, siis peaksin proovima näitajad alla saama, muidu olen veel tee peal kah.

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

Või tasuks ikkagi proovida anduri vahetust, kuna need ei maksa ka hinge hinda?

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

Viga leidmata.
Ainuke vihje diagnostika poolt on, et heitgaaside kõrvale kalle(arvatavasti väljalaske süsteemis). Seoses sellega tehti igasugused teste veel.
Esindusest öeldi, et abi võib saada softi ümber kirjutamisest(kui saab) või rohkem testimist auto kallal.
Lihtsamat teed soovitati välja võtta vahelt.
Viimati muutis Incancel, 18 Juul 2018, 09:00, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

Esinduses kontrolliti lisaks:
EGR näidud ok, õhukogus muutub,
Sisselaske klapp v157 toimib,
Egr cooleri vaakum peab,
Turbo wg vaakum peab,
Sisselaskes olevad pöördklapid liiguvad ja vaakumit peab,
Rõhuandur näit muutub ja korras,
Tarkvara uuendust ei ole,
Sisselase survestatud ja leket pole,
Solenoidide lekkeid ja vaakumi õiget paigaldust ei jõutud vaadata ja tagasivaakum klappe.

Touaregv6
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2018, 17:13
Auto: Touareg 3.0tdi V6
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Touaregv6 »

Kas masinal pole eraldi andurit mis sooti mõõdab? Tean et osadel on ja kui sooti level kõrge siis ei lase ka regennida

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

Viga leitud.
Romula aju oli progetud.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3384
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 713 korda
Tänatud: 97 korda

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Kas oli dpf välja progetud? Või midagi muud?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
Incancel
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 10 Mai 2018, 14:29
Telefon: 55559055
Auto: Passat 2.0 125kw 2008; Caddy MK1 1.6 40kw 1990
Asukoht: Pärnu

DPF probleem BMR

Lugemata postitus Postitas Incancel »

"Lugesin Passati omal arvutisse. Asi nati keerulisem kui arvasin. Peal on mingi porno tuning ja Dpfi on ka valesti progetud.Peaks alguses tegema originaal failiga taastamise ja selle peale korraliku proge."

Vasta

Mine “Diislid”