2008 Passat B6 BMR käivitus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
Vaevaline? Siin ikka vaja täpsustada, kas ei jaksa kerida või kerib ja käivitub longates? Kaabel peaks ka küünlad ära näitama.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
Aga kerib korralikult? Et välistada starteri viga. Ja kui käima hüppab, käib kohe korralikult kõigi silindritega või lonkab mõne hetke?
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
- Auto: 2021 VW Tiguan Life 1.5 110kw
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
2008 Passat B6 BMR käivitus
Kerib korralikult ja kui käima läheb, siis kõigi silindritega. Netist lugesin et vcds'iga on võimalik kuidagi küünalde hõõgumisaega pikendada
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
Eeee, ma ei panustaks üldse küünaldele hetkel. Kui kasvõi 2 küünalt ära on, siis käitub teisiti. Küte ei vaju alla?
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
2008 Passat B6 BMR käivitus
Jälgin huviga. Ka mul sama teema, et käivitub pikemal käiamisel. Ka sooja mootoriga. Diagnost viga ei näita, aga lähipäevil katsun leida diagnostiku, kes oskab ka pihusti jne jne jne tööd ja väärtusi ja näitusi vaadata. Ise kahjuks oskan vaid vigu näha.
Kontakt: 58268664
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
Kasvõi nii, et lased mingi pihusti pealt pealetuleva toru lahti ja annad starterit (just peale pikemat seismist).
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
- Auto: 2021 VW Tiguan Life 1.5 110kw
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
No mis sa ise arvad? Kui küte pihustini ei jõua, siis ei toimu ka plahvatust ju? Ühesõnaga, kui toru lahti lased, peab sealt kütust tulema hakkama, kui mitte, siis küte on tagasi vajunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
See on pumppihustitega mootor, seal ei saa päris nii, et lased toru lahti kuskilt. Samuti pole arvutiga suurt vaadata, sest seal pole rõhuandureid kütusesüsteemis, mille näite lugeda. Mingeid teste saab teha kui manomeeter tandempumba külge ühendada. Viga tavaliselt pihustite kummirõngastes, kuni plokikaane veani välja mõnikord.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
Ok, ma pumppihustitega asja pole näppinud, siiani on vaja olnud KSP-ga diiselautosi mudida.
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
- Auto: 2021 VW Tiguan Life 1.5 110kw
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
2008 Passat B6 BMR käivitus
Kas ja kuidas BMR mootoril seda kontrollida võimalik?teet82 kirjutas: ↑11 Okt 2018, 16:59 See on pumppihustitega mootor, seal ei saa päris nii, et lased toru lahti kuskilt. Samuti pole arvutiga suurt vaadata, sest seal pole rõhuandureid kütusesüsteemis, mille näite lugeda. Mingeid teste saab teha kui manomeeter tandempumba külge ühendada. Viga tavaliselt pihustite kummirõngastes, kuni plokikaane veani välja mõnikord.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
2008 Passat B6 BMR käivitus
Tavaliselt minnaksegi selle peale välja, et viga on pihustite kummirõngastes ja vahetatakse lihtsalt ära, samuti tihend plokikaane ja tandempumba vahel. Või nagu juba kirjutasin, siis manomeetiga saab ka kuidagi testida tihendite korrasolekut, remondijuhendites on kirjas see protsess ja suuremad VAG töökojad oskavad seda teha arvatavasti. Võib ka lihtsalt proovida autot parkida kuskile kallakule nina alla poole ja vaadata, kas käivitub paremini hommikul. Minu meelest peaks tegelikult see mootor korraks turtsatama isegi kui kütus ära vajub, sest pihustitesse jääb alles mingi osa.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
2008 Passat B6 BMR käivitus
Tuleb mõõta rõhku tandempumba otsast. Kui rõhk ei vasta normidele tuleb pigistada kinni tagasivool ja kui siis on surve ok tuleb vahetada tihendid. Kui ei, tandempump.teet82 kirjutas: ↑12 Okt 2018, 16:56 Tavaliselt minnaksegi selle peale välja, et viga on pihustite kummirõngastes ja vahetatakse lihtsalt ära, samuti tihend plokikaane ja tandempumba vahel. Või nagu juba kirjutasin, siis manomeetiga saab ka kuidagi testida tihendite korrasolekut, remondijuhendites on kirjas see protsess ja suuremad VAG töökojad oskavad seda teha arvatavasti. Võib ka lihtsalt proovida autot parkida kuskile kallakule nina alla poole ja vaadata, kas käivitub paremini hommikul. Minu meelest peaks tegelikult see mootor korraks turtsatama isegi kui kütus ära vajub, sest pihustitesse jääb alles mingi osa.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus