ehk keegi targem oskab kommenteerida seda

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kui midagi siis pigem kolvigrupp hõre aga alustada võiks näit. karteri tuulutuse puhastamisest.
1 bar-i kindlasti pump tekitama ei peaks. Elsa annab vahemiku 650-950 mbar.marko38 kirjutas: ↑29 Mär 2020, 10:11 Hakkasin seda vaakumi teemat uurima tandem sikutas 300mmhg vaakumit.
Nii kui seda brakeboosteri otsa liigutasin tandemil, sain 600-700mmhg tulemuseks.
Et siis oli see ots perses, lappisin epoga , ehk peab veidi.
Siis lekkis egr, vahetasin selle ära ja nüüd 600mmhg terves süsteemis vaakumit.
600mmhg= 0.8bar kas tandem kulunud vms peaks vast sinna 1bar juurde sikutama vaakumi.
Siis keerasin õlikorgi töötava motoga lahti, seal ka surve sees ilmselt plokikaane tihend, kuna viimased 500-1000km on mootor alt kõvasti õlisem ja juurde olen ka tublisti seda õli nüüd pidanud valama.
survetest olid kõik silindrid ok
geomeetria liigub vabaltmihkel27 kirjutas: ↑29 Mär 2020, 13:021 bar-i kindlasti pump tekitama ei peaks. Elsa annab vahemiku 650-950 mbar.marko38 kirjutas: ↑29 Mär 2020, 10:11 Hakkasin seda vaakumi teemat uurima tandem sikutas 300mmhg vaakumit.
Nii kui seda brakeboosteri otsa liigutasin tandemil, sain 600-700mmhg tulemuseks.
Et siis oli see ots perses, lappisin epoga , ehk peab veidi.
Siis lekkis egr, vahetasin selle ära ja nüüd 600mmhg terves süsteemis vaakumit.
600mmhg= 0.8bar kas tandem kulunud vms peaks vast sinna 1bar juurde sikutama vaakumi.
Siis keerasin õlikorgi töötava motoga lahti, seal ka surve sees ilmselt plokikaane tihend, kuna viimased 500-1000km on mootor alt kõvasti õlisem ja juurde olen ka tublisti seda õli nüüd pidanud valama.
Reaalse kogemuse põhjal tavaliselt 780-800 mbar kanti ta jääb ning sellega toimib geomeetria korrektselt.
Geomeetria liigub vabalt?
jap n75 saab testida küll ja ilusti liigutab hooba.teet82 kirjutas: ↑29 Mär 2020, 20:12 Arvutil on ju olemas vastav funktsioon geomeetria liigutamiseks, vaja ainult silmaga hinnata käigu pikkust ja sujuvust. Või siis vaakumvoolik küljest-tagasi külge, teeb sama välja.
Need erinevad aju enda vead on mõnikord chipi tulemus puhtalt ja ei mõjuta väga midagi, loomulikult on ka erandeid.
see on ka varem tehtud failJ.Aru kirjutas: ↑29 Mär 2020, 20:35 Pigem tee uus logi esialgu, siis näha mis rõhud nüüd teevad. Eelmise graafiku järgi oli näha, et aju hoidis vaakumit koguaeg niipalju peal kui sai (viimase tulp, duty cycle näitab kui palju N75 klappi avab, väikse protsendiga avatud ja suure protsendiga suletud) aga turbo rõhk jõudis alles peale 2000 pööret aju poolt soovitule järgi, lõpus oli vaakum aju poolt täitsa maas aga tekkis juba väike ülerõhk.
Oled 100% kindel, et geomeetria liikus täies ulatuses? Mul liikus ka esialgu vaadades ideaalselt, pärast tuli välja, et veidi enne lõppu oli raskem koht kust vedru üle ei jõudnud suruda ja tekitas ülerõhu probleemi (sul siis ehk ei liigu päris lõppasendisse kergesti).