Enne kui hakkan üldse maadlema sellise projektiga siis uurin targemate käest.
1. Kümne palli süsteemis kui keeruliseks juhtme majandus läheb?
2. Arkis ümber vormistamine tekitab probleeme?
Plaanis Mk3 Golfi pealt tehnika koos sildade jms ümber tõsta.
Mk3 sai kunagi vahetatud 1.8 66 2.8 aga nagu aru saan siis neil ongi juhtmete ühte saamine lihtsam?
1. Kui elektri koha pealt loll ei ole siis on suht lihtne. Mäletamist mööda oli vist 88 edasi ce2 ja too on suht üks ühele ringi tõsta. Vaja on g3 elektri skeemi ja g2 juhtmete seletused saab a2resource.com. Ise olen elektri pealt loll ja sain 2 päevaga g4 aju ühendatud g2 ce1 külge ja siiani töötab ilusti.(4 aastat)
2. Ise käisin arkis uurimas golf 4 1.9pd tdi 85kw ringi kirjutamist ja mulle öeldi, et "kui on sama mark ja mudel siis ei ole probleemi. Vahet pole mis aasta auto pealt mootor tuleb. Vaheta mootor ära ja tule kirjutame ringi." Kinnitused peavad muidugi originaalid jääma ja vaja on ülevaatuspunktist heitgaaside paberit.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
Ise just tegin sellise swapi, arvele saab ilusti. Ainuke asi mida jälgima peab ümberregamisel on auto kaal. Kui kandevõime alla 273kg ? jääb siis jääb auto 2 kohaliseks.
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2020, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
Teoreetiliselt võiks ka G2-e saada tagant 2 kohaliseks juhul kui kaal on 68kg piires lõhki, ehk kannatab kuidagi scirocco istmetega sahkerdada. Muidu ilma turvakaareta on see kahekohalise teema veits mannetu, kaubik vr6 mootoriga.