Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
- Auto: Volkswagen PASSAT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Tere
Kolmas pidurituli põleb õrnalt koguaeg. Põleb siis kui uksed lukus. Isegi siis kui mootor töötab.
Armatuuris midagi ei põle, vcds ka ei tuvastanud midagi.
Kui aga luugi avan siis kustub ära.
Kolmas pidurituli põleb õrnalt koguaeg. Põleb siis kui uksed lukus. Isegi siis kui mootor töötab.
Armatuuris midagi ei põle, vcds ka ei tuvastanud midagi.
Kui aga luugi avan siis kustub ära.
Tere!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Mul oli sama keiss oma eelmise b7-ga - luugijuhtmestiku vahetus ootab ees (tüüpiline selle mudeli puhul).
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1036
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 60 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Ega seal juhtmega ei juhtugi esialgu midagi, klaasipesu voolik katkeb ja ujutab pistikud üle ja siis hakkab alles nalja saama, eriti veel kui PDC, DCC ja kaamera plokid nende pistikute all on.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Jep, tagaklaasi pesuvooli ongi kõige kurjajuur seal, nagu ka @jussike juba mainis. Positiivne on see, et uuel juhtmestikul on küljes ka klaasipesu voolik + kõikide võimalustega pistikud ehk, kui sul näiteks puudub el. tagaluuk ja soovid seda hiljem lisada, siis see valmidus on juba uue juhtmestikuga olemas.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2060
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Ei ole mõistliku ajakuluga ettevõtmine - voolik on tugevalt mässitud juhtmetega ühte. Töökojad ei hakka seal midagi eraldi vahetama - vahetusse läheb terve juhtmesari.
Juhtmesari Forssis laokaubana lett 121,37€. Kui ise vahetada ei soovi, lisa ~1-2h töökoja tööaega.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
- Auto: Volkswagen PASSAT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Võin ise vahetada küll.
Kas oskate öelda kuidas selle kummist korpuse auto küljest lahti saab?
Pildi järgi on see nö kõrvadega pleki taga aga mingi nipiga ma nende kõrvadeni ei ulatu.
PS. Kas MFD ekraanil sõidu ajal teade " There is a another key in the car" tähendab, et esimene plokk hakkab vedru välja viskama?
Kas oskate öelda kuidas selle kummist korpuse auto küljest lahti saab?
Pildi järgi on see nö kõrvadega pleki taga aga mingi nipiga ma nende kõrvadeni ei ulatu.
PS. Kas MFD ekraanil sõidu ajal teade " There is a another key in the car" tähendab, et esimene plokk hakkab vedru välja viskama?
Tere!
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
- Auto: Volkswagen PASSAT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Nii. Auto laiali kistud ja voolik on terve. Kaamera ploki ymbrus täitsa kuiv. Mis variandid veel oleks selle piduritule syttimiseks? Juhtmestik on sellel autol korra juba vahetatud garantiikorras.
Tere!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Las keegi annab tagaaknale vett ja vaata siis uuesti. Tavaliselt lähebki sealt katki, kus voolik selle plasttoruga ühineb. See läbiviik pole kummist seal, vaid plastist (vähemalt mälu järele) ja mina seda tervelt kätte ei saanudki ja polnud vajagi, uuel on see jubin küljes.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
- Auto: Volkswagen PASSAT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Sain veale jälile. Teil oli õigus. Toru katki ja vedelik nirises otse sellele pistikule ja sealt tilkus kaameraploki peale. Pyhkisin pistiku sinisest oksiidimöglast puhtaks ja lisapidurituli kustus ära.
Kena
Nyyd koogin juhtmestiku välja ning vaatan otsa kui lõbus seda lappida on või tellin uue.
Tänan kaasamõtlemast!
Kena
Nyyd koogin juhtmestiku välja ning vaatan otsa kui lõbus seda lappida on või tellin uue.
Tänan kaasamõtlemast!
Tere!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Mis sa sellest juhtmestikus seal lapid? Need anomaalioad on tagajärg vaid, likvideerida tuleb põhjus
Tegelikult graazis väikese õlle kõrvale täitsa tore nokitsemine...vaid omajagu läheb aega erinevate plastikute ära kruvimise peale. Mina näiteks teist korda seda teha ei viitsiks ja paneks kohe uue
Tegelikult graazis väikese õlle kõrvale täitsa tore nokitsemine...vaid omajagu läheb aega erinevate plastikute ära kruvimise peale. Mina näiteks teist korda seda teha ei viitsiks ja paneks kohe uue
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
- Auto: Volkswagen PASSAT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Ka mina ei soovi seda uuesti ette võtta. Kuna autol saab tagumine luuk palju vatti siis võib see jama korduda.
Tahaks originaal vooliku asendada Hydroscandi voolikuga. Ehk on vastupidavam. Mis teie arvate?
Tahaks originaal vooliku asendada Hydroscandi voolikuga. Ehk on vastupidavam. Mis teie arvate?
Tere!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Vaheta ära. Ära lapi. Ilge keberniit. Mina lappisin. Võtsin romulast teise juhtmestiku. Ja oli ka vana passati juhtmestik. Kolmest sai üks korralik.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Tere. Kas sellel uuel juhtmete komplektil need luugi külge käivad kinnitused ka kohe küljes või peab vanu säilitama?
- Manused
-
- IMG_20201126_185358.jpg (89.72 KiB) Vaadatud 3785 korda
Viimati muutis Jürjo, 26 Nov 2020, 19:36, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Uuel sarjal ikka jah kõik kinnitused olemas, vaid kinnitamise vaev.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Mu Passatil tekkisid nädala alguses samad sümptomid,nüüd siis kah tegelen selle probleemi kõrvaldamisega
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
- Auto: Volkswagen PASSAT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Paras lammutamine jah.
Mina alustaks järgmine kord nii
Eemaldaks tagumise parempoolse seljatoe "padja". See on padi mille peal turvavöö puhkab. Selleks klapi istumise osa üles ja selle all on 10mm mutter, siis saad selle padja üles lükates ja nugistades kätte. See on vajalik, et pääseks ligi pagassi küljpolstri kinnitustüüblile.
Siis eemaldaks pakiruumi põhja katte, see on torx kruviga kinni, kuskil selle koha peal kus katte murde koht on.
Siis eemaldaks pagassi "lävepaku". See on ka 2 torx kruviga kinni, kui torxid lahti siis tuleb üles suuna sikutada, 4 metallkõrva hoivad kinni.
Nüüd saad hakata küljepolstrit lahti harutama. Alusta sellest tüüblist, mis peitis ennast padja all, järgmiseks kruvi lahti metallist kinnitusaasad, siis tuleb istme allaklappimise kang eemaldada, see peaks kinni olema sarnase tüübliga nagu seal seljatoe padja all (minul oli aga minul oli sinna kruvi pandud). Selle kangi all peidab ennast veel üks torx. Rohkem kruvimist ei ole, nüüd jäävad ainult metall kõrvad, 4tk akna ääres ja 3 (vb eksin numbriga) kuskil seal pagassi tihendi ääres. Ära unusta +12V pistikut lahti võtta, kui sul see on.
Siis läheks lae kallale. Sikuta lahti lae plastik polster, see on 4 metall kõrvaga kinni. Tee seda ettevaatlikult, sest võib veidi läbi painduda ja puruks minna. Mina suutsin mõra sisse teha.
Nüüd saad piilari katte kätte, paari tüübli ja kõrvaga ta ennast kinni hoiab. Seda täitsa eemaldama ei peagi tegelt.
Nüüd peaks olema auto pool lahti võetud.
Tee paus ja inspetkeeri kahjustusi, suur sinine pistik peaks seest mädanema, loodame, et auto pool on korras. Kuivata vajadusel kaamera ploki ümbrus ja vaata otsa plokile endale, et mis nägu on. Juhul kui su autol kaamerat ei ole siis seda muret pole, samas praegu must töö tehtud ja mugav oleks sinna kaamera vedada.
Pagassiluugi polster 2 osaline. Alusta alumisest kattest, see on 4 torxi (kui ma ei eksi) ja hunniku metall kõrvadega kinni. Siis sikuta lahti ülemine polster, see on ainult metallkõrvadega kinni.
Veel enne juhtmete eemaldamist pead eemaldama kolmanda piduritule, see on kinni 4 metall kõrvaga, kasuta selleks plastikust polstrieemaldamise vahendeid ja hakka vaikselt väljast kangutama. See ei ole väga kõvasti kinni samas parajalt õrn tükk seega ära väga suurt jõudu rakenda. See on vajalik, et pistikule ligi pääseks.
Nüüd on pidulik juhtmete eemaldamise hetk. Paras piin oli seda autopoolset läbiviigu kinnitust lahti saada. Mina seda mugavalt teha ei mõistnud ja rappisin ta sealt lahti.
Kui keegi on seda lähiminevikus teinud siis võib kommenteerida minu juhiseid. Vb jäi midagi mainimata.
Mina alustaks järgmine kord nii
Eemaldaks tagumise parempoolse seljatoe "padja". See on padi mille peal turvavöö puhkab. Selleks klapi istumise osa üles ja selle all on 10mm mutter, siis saad selle padja üles lükates ja nugistades kätte. See on vajalik, et pääseks ligi pagassi küljpolstri kinnitustüüblile.
Siis eemaldaks pakiruumi põhja katte, see on torx kruviga kinni, kuskil selle koha peal kus katte murde koht on.
Siis eemaldaks pagassi "lävepaku". See on ka 2 torx kruviga kinni, kui torxid lahti siis tuleb üles suuna sikutada, 4 metallkõrva hoivad kinni.
Nüüd saad hakata küljepolstrit lahti harutama. Alusta sellest tüüblist, mis peitis ennast padja all, järgmiseks kruvi lahti metallist kinnitusaasad, siis tuleb istme allaklappimise kang eemaldada, see peaks kinni olema sarnase tüübliga nagu seal seljatoe padja all (minul oli aga minul oli sinna kruvi pandud). Selle kangi all peidab ennast veel üks torx. Rohkem kruvimist ei ole, nüüd jäävad ainult metall kõrvad, 4tk akna ääres ja 3 (vb eksin numbriga) kuskil seal pagassi tihendi ääres. Ära unusta +12V pistikut lahti võtta, kui sul see on.
Siis läheks lae kallale. Sikuta lahti lae plastik polster, see on 4 metall kõrvaga kinni. Tee seda ettevaatlikult, sest võib veidi läbi painduda ja puruks minna. Mina suutsin mõra sisse teha.
Nüüd saad piilari katte kätte, paari tüübli ja kõrvaga ta ennast kinni hoiab. Seda täitsa eemaldama ei peagi tegelt.
Nüüd peaks olema auto pool lahti võetud.
Tee paus ja inspetkeeri kahjustusi, suur sinine pistik peaks seest mädanema, loodame, et auto pool on korras. Kuivata vajadusel kaamera ploki ümbrus ja vaata otsa plokile endale, et mis nägu on. Juhul kui su autol kaamerat ei ole siis seda muret pole, samas praegu must töö tehtud ja mugav oleks sinna kaamera vedada.
Pagassiluugi polster 2 osaline. Alusta alumisest kattest, see on 4 torxi (kui ma ei eksi) ja hunniku metall kõrvadega kinni. Siis sikuta lahti ülemine polster, see on ainult metallkõrvadega kinni.
Veel enne juhtmete eemaldamist pead eemaldama kolmanda piduritule, see on kinni 4 metall kõrvaga, kasuta selleks plastikust polstrieemaldamise vahendeid ja hakka vaikselt väljast kangutama. See ei ole väga kõvasti kinni samas parajalt õrn tükk seega ära väga suurt jõudu rakenda. See on vajalik, et pistikule ligi pääseks.
Nüüd on pidulik juhtmete eemaldamise hetk. Paras piin oli seda autopoolset läbiviigu kinnitust lahti saada. Mina seda mugavalt teha ei mõistnud ja rappisin ta sealt lahti.
Kui keegi on seda lähiminevikus teinud siis võib kommenteerida minu juhiseid. Vb jäi midagi mainimata.
Tere!
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Panin uue juhtmestiku, ühendasin kõik ära, aga tagurduskaamera tööle ei hakka, kas moodul õhtal või mis variandid veel olla võivad?
Mooduli pistikul olid kah mõned klemmid rohelised, puhastasin electric cleaner- iga, aga ei midagi.
Mooduli pistikul olid kah mõned klemmid rohelised, puhastasin electric cleaner- iga, aga ei midagi.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 universaali 3. pidurituli põleb õrnalt koguaeg
Eelmine nädal viimati ise sõitsin,siis töötas veel,aga naine ütleb jah,et päev enne hõõguva piduritule avastamist,viskas tagurdades ekraanile mingit veateadet,midagi a laa :Kaamerat ei tuvastatud vms. ta täpsemalt ei mäleta.