1.9tdi 66kw pumba vahetus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mugi156
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Mär 2022, 20:33
Auto: Golf 3 1.9 47kw
Asukoht: Võru

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas Mugi156 »

Vaja abi uue kütusepumba paika seadistamisega. Mootoriks 1.9tdi 66kw. Vana pump oli hõre ning vahetasin uue vastu. Uue pumbaga sain auto käima, kuid umbe klõbin on sees. Uurisin netist, et võibki tekkida kui pump vales asendis ning pritse vale. Umbes 2000 pöörde pealt läheb klõbisemine palju valjemaks ning pumba asendit liigutades samuti muutub klõbina tugevus. Seega ei tohiks olla vist klappides ega kuskil probleem?

Sõiduk asub Tartus ning sõidab mingit maad vajadusel, kuid ilmselt sellises seisus sõita pole väga hea.

teet82
Huviline
Postitusi: 699
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 31 korda

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Kui panid kõik märgid õigesti, siis tegelikult peaks normaalselt toimima.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ära kindlasti sõida,kui talupoja mõistus ütleb,et midagi on valesti. Kõrgsurve pumba vahetuses,klõbin on liiga varajane sissepritse. Lõhub kolbe. Eeldan muidugi,et hammasrihm on paigas väntvõlliga ja nukk võlliga.Anna tagasisidet,kas märkad pumba korpusel tehtuid ,,liigutusi,, poltide kohalt. Pumba kaane kohalt saab ka teha zikripriki. teet. vastasin temale,kuid loogika oleks selles,et küsiti.

Mugi156
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Mär 2022, 20:33
Auto: Golf 3 1.9 47kw
Asukoht: Võru

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas Mugi156 »

Mootori pealt märke ei leidnud. Nuka panin selle soone järgi üest otsast, pumba tifti järgi ning vända panin kolvi järgi küünla august. Hoorattalt märke ei leinud. Ei saa kindel olla, et kõik õige aga pole endal rohkem oskusi seda täpsemaks panna, samuti pole ka vcds-ile ligipääsu.
Ideaalne oleks kui Tartu kandis saaks kellelegi teadjale auto anda, kes viitsiks sümboolse tasu eest asja korralikult käima panna.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kui meenutada sinu auto mootori probleemi,(ehk sai korda,kuid tagasisidet pole),siis vastan,kui vastad mootori märkide kohalt.

Mugi156
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Mär 2022, 20:33
Auto: Golf 3 1.9 47kw
Asukoht: Võru

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas Mugi156 »

Nuka panin selle soone järgi ühest otsast, pumba tifti järgi ning vända panin kolvi järgi küünla august. Hoorattalt märke ei leinud.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

Tdc ajal maha võttes ka ühtegi rakist küljes ei olnud ja kõik ongi kuidagi ehku peale kinni keeratud?

twist
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 70 korda

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas twist »

Kui hooratta märgi järgi paika ei pannud, siis on 100% nii pump kui ka nukkvõll möödas +-5 kraadi. Küünlaaugust surnud seisu võid Ladal määrata. Diislitel nii umbes asju teha ei saa.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

1.9tdi 66kw pumba vahetus

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kui nukkvõll oli enne rihma maha võtmist ilusti paigas ja väntvõll ei liikunud, siis on rihmamärgid ilmselt ka praegu paigas. Minul mitu korda olnud 1.9 81kw juhus, kus pump tehase märgi järgi ei sobigi ideaalselt paika, umbes pool hammast on mööda. Sellisel juhul see pool hammast varasemaks keeranud ja ilusti pritsehetke paika saanud (arvutiga kontrollinud).
Muidugi paha ei teeks tehase märkide kontrollimine aga ilmselt on ikkagi pritsehetke reguleerimise teema.

Vasta

Mine “Diislid”