2009a Tiguani radiaatoritala vahetuse probleemid

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
MarioKägo
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 22 Sept 2025, 11:11
Asukoht:

2009a Tiguani radiaatoritala vahetuse probleemid

Lugemata postitus Postitas MarioKägo »

Kas äkki keegi teab, kas 2009a Tiguanil peab jahutusvedeliku ja freooni kliimast välja laskma(et asjad eest võtta), kui tahan vahetada esiotsa radiaatoritala?

Või pääseb nii, et lasen lihtsalt asjad lahti, radikas jne eemale, vahetan tala ära ja kogu moos?

Otsisin, otsest juhendit kuskilt ei leidnud.

Jupp millest jutt siis:
esitala.jpeg

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

2009a Tiguani radiaatoritala vahetuse probleemid

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

kui midagi kusagilt august pole läbi aetud, siis peaks nagu saama

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5294
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 221 korda

2009a Tiguani radiaatoritala vahetuse probleemid

Lugemata postitus Postitas tito »

Seda peast ei mäleta aga minu meelest jooksid paremast nö jalast kliima torud läbi @jussike- teab täpsustada :)
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5712
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 585 korda

2009a Tiguani radiaatoritala vahetuse probleemid

Lugemata postitus Postitas jussike »

tito kirjutas: 23 Sept 2025, 06:36 Seda peast ei mäleta aga minu meelest jooksid paremast nö jalast kliima torud läbi @jussike- teab täpsustada :)
Head soovitused sul :lol:

Kuna ma ise pole üle 10a ühtegi autot remontinud, siis 100% tõde ei saa ma pakkuda. Kuid mäletamist järgi ei ole vaja vedelikke välja lasta. Terve radika pakk peaks koos ülemiste patjadega auto külge jääma.
Kui just A/C radikat ei pea ennem ettepoole ära võtma, aga see võib ka jääda torude otsa "rippuma" ja tühjendada pole vaja. Seda näed kohe kui pampri oled maha võtnud, kui A/C torud keeravad über raami, siis pead ennem A/C radika eemaldama, kui sa torusi ei näe, siis saad terve radika paki korraga auto külge jätta.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Ussike
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 6 korda

2009a Tiguani radiaatoritala vahetuse probleemid

Lugemata postitus Postitas Ussike »

Sellel peaks kogu krempel taha välja minema ,midagi välja ei pea laskma.

Rahapesukaru
Klubiline
Postitusi: 913
Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 43 korda

2009a Tiguani radiaatoritala vahetuse probleemid

Lugemata postitus Postitas Rahapesukaru »

Ussike kirjutas: 23 Sept 2025, 11:44 Sellel peaks kogu krempel taha välja minema ,midagi välja ei pea laskma.
Tuleb kogu radiaatori pakk ühes-tükis välja. Kuid ettevaatust torudega(seda just kondi omadega) et ei painutaks sest nad ikka suht õrnad!
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927

Vasta

Mine “Kere & Sisu”