B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Laiskloom666
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
Auto: T4 `94, Passat `18
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 1 kord

B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.

Lugemata postitus Postitas Laiskloom666 »

Siin helgemad pead koos, äkki keegi oskab midagi arvata.

Passat 2.0TDI, 110kw, 2018. Läbisõit 206 000. Enamuse ajast käitub nii nagu peab ja otseselt probleem ei ole. Mingitel hetkedel (mingi 2-3 korda kuus äkki) laseb pöörded üsna üles ja ei vaheta õigel ajal käiku, s.t hoiab paar sek kauem sees kui viisakas oleks. Tavaliselt juhtub siis, kui auto vähemalt paar tundi seisnud. Soojalt ei ole nagu täheldanud. Samuti on vahest linnas kui käiku alla vahetab, nagu "lõtk" sees. Ei oskagi arvata kas peab nii tegema või mitte. Enne oli 2016 B8 140kw Alltrack, see nii ei teinud aga sel vist teine kast ka. Naisel hetkel Kodiaq 2.0 140kw ja see ka käitub sujuvamalt.

Hõbenooles öeldi, et mine enne Möllerisse ja tee diagnostika. Mölleris öeldi, et kast 5+ ja midagi ei tuvastatud.
On äkki keegi kokku puutunud? Vb see lõtk on ka normaalne ja mõtlen üle, lihtsalt pisut häirib ennast. Aga käigu vahetuse probleem ilmselt päris normaalne ei ole, aga kui juba Mölleris diagnost ei leidnud, siis mis variante veel oleks?

Pulku
Klubiline
Postitusi: 971
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 115 korda
Tänatud: 44 korda

B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.

Lugemata postitus Postitas Pulku »

Nendel kordadel kohapeal tühikäigul hoiab ka pöördeid kõrgemal? Kui nii siis pakun, et üritab dpf tühjaks põletada. Mul 110kw TDI Octavial vähemalt nii on.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1972
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 39 korda

B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kui ütleb, et külmalt hoiab pöördeid kõremal, siis DPF teooria ei klapi, selleks ajaks ei tohiks põletamiseks vajalikke kriteeriumeid olla saavutatud.

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 378
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i F31
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 61 korda

B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.

Lugemata postitus Postitas martin333 »

Poolnaljaga, siis ma pole ühegi DSG käigukastiga autoga sõitnud, mille kast ei käituks kummaliselt.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1787
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 344 korda

B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

tobimarg kirjutas: 07 Okt 2025, 10:21 Kui ütleb, et külmalt hoiab pöördeid kõremal, siis DPF teooria ei klapi, selleks ajaks ei tohiks põletamiseks vajalikke kriteeriumeid olla saavutatud.
Pole ka lõpuni tõde. Pöörded tõstetakse üles temperatuuri saavutamiseks. Uuematel pillidel ja ka oma auto pealt võin tuua näite, et kui põletus jääb pooleli, siis järgmisel sõidul jätkab, ehk esimene asi mida teeb on koheselt tempi üles ajamine. Pöörded üleval. Käigud pikemad kuniks saavutab oma tempi. Minu omal on hea spikker ka aktiivne klapp mis mootoriga eest lahti keeratakse kui põletus käib.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “Ülekanne”