Siin helgemad pead koos, äkki keegi oskab midagi arvata.
Passat 2.0TDI, 110kw, 2018. Läbisõit 206 000. Enamuse ajast käitub nii nagu peab ja otseselt probleem ei ole. Mingitel hetkedel (mingi 2-3 korda kuus äkki) laseb pöörded üsna üles ja ei vaheta õigel ajal käiku, s.t hoiab paar sek kauem sees kui viisakas oleks. Tavaliselt juhtub siis, kui auto vähemalt paar tundi seisnud. Soojalt ei ole nagu täheldanud. Samuti on vahest linnas kui käiku alla vahetab, nagu "lõtk" sees. Ei oskagi arvata kas peab nii tegema või mitte. Enne oli 2016 B8 140kw Alltrack, see nii ei teinud aga sel vist teine kast ka. Naisel hetkel Kodiaq 2.0 140kw ja see ka käitub sujuvamalt.
Hõbenooles öeldi, et mine enne Möllerisse ja tee diagnostika. Mölleris öeldi, et kast 5+ ja midagi ei tuvastatud.
On äkki keegi kokku puutunud? Vb see lõtk on ka normaalne ja mõtlen üle, lihtsalt pisut häirib ennast. Aga käigu vahetuse probleem ilmselt päris normaalne ei ole, aga kui juba Mölleris diagnost ei leidnud, siis mis variante veel oleks?
B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 31 Juul 2024, 14:13
- Auto: T4 `94, Passat `18
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 1 kord
-
- Klubiline
- Postitusi: 970
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 115 korda
- Tänatud: 44 korda
B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.
Nendel kordadel kohapeal tühikäigul hoiab ka pöördeid kõrgemal? Kui nii siis pakun, et üritab dpf tühjaks põletada. Mul 110kw TDI Octavial vähemalt nii on.
-
- Huviline
- Postitusi: 1972
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 39 korda
B8 Passati DSG kast käitub kummaliselt.
Kui ütleb, et külmalt hoiab pöördeid kõremal, siis DPF teooria ei klapi, selleks ajaks ei tohiks põletamiseks vajalikke kriteeriumeid olla saavutatud.