VW Vento

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
torx
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 12 Mär 2007, 16:21
Asukoht: lõuna osariik

VW Vento

Lugemata postitus Postitas torx »

probleem nimelt selles,et kojamees lõpetas täielikult koostööd(varem töötas 3.astmes) ja salongi vent töötab hetkel viimases astmes...
oskab keegi öelda , kust vigu otsima hakata? kuna varsti vaja tüvile minna, siis katkiste kojameestega ei ole mõtet proovidagi :thumbdown:


kindlasti on sellekohta teemasi , aga HELP
Viimati muutis torx, 21 Nov 2013, 18:23, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: VW Vento

Lugemata postitus Postitas GTI »

Salongi ventikal on tõenäoliselt vigane takistibloki termokaitse (kui tegu pööratava ventika kiiruste lülitiga), blokk asub kõrvalistuja jalgade juures õhukanalis. Võib olla ka lüliti enda viga, seal on vaskplekist klemmid, mis kipuvad ära põlema. Kojameestel võib vigane olla kojameeste lüliti, vähem tõenäoline on kojameeste mootor ise.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: VW Vento

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Viimane vendika kiirus peaks saama voolu otse akult ja ilmselt on tõesti klemm, mis ühendab 1-2-3 astmeid ära väsinud. Oma G3-l sai seda "S" kujulist klemmi vast paar korda kuu jooksul painutatud. Eemalda plastraam, mis ümber vendika nuppude ja näed sellist pilti, mille panen. Seejärel keera puhur paremale alla (põhja) välja ja näedki "S" kujulist klemmi. Painutada tuleb õrnalt, et klemmi ära ei murra.

Pilt

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: VW Vento

Lugemata postitus Postitas R36 »

Aste 4 saab voolu samamoodi läbi selle S kujulise klemmi. Lihtsalt astmed 1-3 saavad voolu läbi erinevate takistite, mis siis kiiruse vähendamiseks voolu piiravad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: VW Vento

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas:Aste 4 saab voolu samamoodi läbi selle S kujulise klemmi. Lihtsalt astmed 1-3 saavad voolu läbi erinevate takistite, mis siis kiiruse vähendamiseks voolu piiravad.
Vb. tõesti, pole väga seda G3-e uurinud, kuid mingil mudelil (äkki G2-l? :roll: ) oli küll viimane aste otse akult.

Vasta

Mine “Elektroonika”