1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02 Veebr 2014, 16:27
- Telefon: 56509292
- Auto: Vento TDI 81kw
- Asukoht: Tallinn
1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Mure siis selline,et antud auto läks varem avariirezhiimi,turbo geomeetria kiilus kinni.Geomeetria sai ära puhastatud,enam avariisse ei lähe,kuid alguses ei ole enam sellist minekut,nagu varem.Kas see on normaalne või peaksin kusagilt veel mõnda viga otsima?
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Enne puhastamist haukas kohe minna? Vb oled sa üks nendest kes suutis samuti geomeetria rõnga tagurpidi tagasi panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02 Veebr 2014, 16:27
- Telefon: 56509292
- Auto: Vento TDI 81kw
- Asukoht: Tallinn
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Varem oli jah särtsakam aga kas see sellest ei võinud olla,et hoidis pidevalt rõhu üleval?Seda rõngast sai spetsiaalselt vaadatud,teistpidi see sinna ei sobinud jah
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Sobib väga hästi see rõngas ka teistpidi sinna. Ise panin ka valet pidi selle rõnga ja olid samad sümptomid. Kui uuesti lahti võtate siis soovitan selle vaakumklapi ka üle vaadata, et ta liiguks vabalt ja normaalse jõuga. Minu masinal näiteks käib see klapp väga raskelt ja nagu kleepub mõnes kohas. See võib ka põhjustada uimase kiirenduse.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02 Veebr 2014, 16:27
- Telefon: 56509292
- Auto: Vento TDI 81kw
- Asukoht: Tallinn
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Kui see rõngas sai valetpidi kas siis geomeetria üldse ei liigu?Kui kokku panin siis proovisin,hoob liikus vabalt ja oli ka kuulda geomeetria "kõrinat".Igaljuhul tänud soovituste eest,vaatan algatuseks vaakumklapi üle.Kahjuks pole kogemusi kui teravalt peaks see auto normaalselt edasi liikuma,ehk see ongi normaalne.
-
- Huviline
- Postitusi: 2936
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Ei lähe see rõngas valepidi,kui jagad tehnikat. Kõik nukid ja märgid on ju olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Ta läheb sinna ilusti valetpidi. Tehniliselt ei piira teda miski sinna valet pidi panemast. Peale selle ei ole seal rõngajaoks küll mingeid märke ja inimene, kes esimest korda sellist asja lahti võtab ei taipa, et selle rõnga teistpidi keeramine võib midagi muuta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2936
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Inimene,kes seda asja esimest korda lahti võtab,peab teadma asja olemust,töö põhimõtet. Sander,mõtle mida ütled.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Midaiganes juttu.
Kuidas sa siis õpid muidu? Googeldad enne kui garaazi lähed turbot laiali võtma? Kõik need kogemused tulevad töökäigus. Ma arvasin ka, et olen maru tegija ja teen si** ise puhtaks, mis ta ikka ära ei ole. Essugi, kuu aega jamasin enne kui veale järele sain. Teinekord lahtivõttes olid juba kogemused olemas ja remont läks sujuvalt.
Kas sa Tõnis oled laiali võtnud, et saad kaasa rääkida?
Teistele pilt, mis rõngast jutt käib


Kuidas sa siis õpid muidu? Googeldad enne kui garaazi lähed turbot laiali võtma? Kõik need kogemused tulevad töökäigus. Ma arvasin ka, et olen maru tegija ja teen si** ise puhtaks, mis ta ikka ära ei ole. Essugi, kuu aega jamasin enne kui veale järele sain. Teinekord lahtivõttes olid juba kogemused olemas ja remont läks sujuvalt.
Kas sa Tõnis oled laiali võtnud, et saad kaasa rääkida?
Teistele pilt, mis rõngast jutt käib

Viimati muutis audivana, 05 Sept 2014, 07:59, muudetud 1 kord kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
siin saad piltlikult näha kuis kokku käib: http://pics.tdiclub.com/data/500/Drivbi ... _small.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 2936
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Audivana. Kordades 3 olen geomeetriga turbot laiali võtnud viimase 2 aasta jooksul. Just labade korrasoleku taastamiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Sa oled nii tubli!t6nis3 kirjutas:Audivana. Kordades 3 olen geomeetriga turbot laiali võtnud viimase 2 aasta jooksul. Just labade korrasoleku taastamiseks.

Kuule kloun, ma nagu ei jaga seda matsu välja, et kas sa oledki siin vwklubis sellejaoks, et käija teiste teemades enda umbmäärast s***a ajamas? Mulle küll on jäänud arvamus, et tegelikult oled sa sitakott, kes ehitab suuga suure linna ja käega ei tee kärpsepesagi. Iga inimene õpib enda tegudest, eriti nendest mis said valesti tehtud.
Ole hea ja ära postita enam teemadesse, kui sul midagi asjakohast või ABISTAVAT öelda pole. Varsti viskab kõigil üle ja siis sind lihtsalt eemaldatakse siit foorumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria


Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2936
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
copilot,sina ei ole minuga ju kunagi vaielnud arutlenud. Mida sa klähvid. Umbmäärane jutt. Sander. Kas turbo (81kw) liigutatavad labad ,rõngas teistpidi paigaldus ajas siis tõesti nii närvi,et vaja mõnitada ,kuule kloun+++++jne.Moderaatorid midagi on mäda tehnilises foorumis. Pilgatakse,kuid reaalset tehnilist juttu pole.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 500
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Päris hästi läheb siin. Tehnilist juttu juurde siia, kes veel näinud/lugenud ei ole: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_190.pdf
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
ja enne järgmist postitust siia teemasse , peab lahendama testi lk10.snakey kirjutas: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_190.pdf
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
http://www.upload.ee/image/4248843/IMG_ ... 40294.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 500
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Stollu kirjutas:ja enne järgmist postitust siia teemasse , peab lahendama testi lk10.snakey kirjutas: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_190.pdf
VB kõik ei leia üles mida mõtled:

Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02 Veebr 2014, 16:27
- Telefon: 56509292
- Auto: Vento TDI 81kw
- Asukoht: Tallinn
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Mis te nüüd siis kohe sõnelema hakkasite nii väikse asja pärast.Enne kui turbiini laiali kiskusin,tegin korpusele märgid peale ja kokku panduna olid märgid tasa.Kui rõngas oleks valetpidi kas siis ka jääksid märgid samasse kohta?Hetkel tundub üldse,et viga on nõrgas vaakumis.Kas keegi oskab öelda kustkohast vaakumit mõõta ja palju see olema peab? Hoob liigub ja vaakumklapp käib ka ilusti vabalt aga tundub et liiga vähe.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02 Veebr 2014, 16:27
- Telefon: 56509292
- Auto: Vento TDI 81kw
- Asukoht: Tallinn
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Kas keegi oskab öelda kui palju peab olema selle auto turbo rõhk stockis ja kui palju võiks vardast peale keerata?
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
mul hoopis sedasorti küsimus-Kas kõikidel AFN motodel on täpselt sama aktuaator,hoolimata sellest mis auto peal ta on?Huvi tingitud sellest et mul on Passat kuidagi nagu uimane võrreldes töökaaslase A4-ga, temal omakorda tuttava Passat ka nagu uimasem.Ma alles puhastasin ja panin kenasti turbo liikuima aga aktuaator käib kuidagi raskelt aga ei takerdu kuhugi vaid selline puhas vedru surve.Siin loen mitmest kohast et peab liikuma kergelt,samas imedes asi liikus küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
81kw AFN peaks puhuma 0.9bar ülerõhku ja vardast ei anna väga midagi seal keerata,sest rõhku kontrollib aju ja liigsuure ülerõhu korral,kui pole muudetud ajust vastavaid limiteerijaid,jookseb limpi.hunt1 kirjutas:Kas keegi oskab öelda kui palju peab olema selle auto turbo rõhk stockis ja kui palju võiks vardast peale keerata?
Viimati muutis copilot, 12 Sept 2014, 08:50, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
ALH mootori puhul (66kw tdi) sain turbo rõhku reguleerida geomeetria hoova piirkruvist ehk siis sellest kruvist mis paneb paika geomeetria algasendi. Parandage mind nüüd targemad kui valesti asjast aru olen saanud, aga nt. kohapeal käies tõmbab vaakumklapp varda lühemaks et saavutada juba tühipööretel piisavalt rõhku, masina liikuma hakkamisel piirab ta rõhku siis sellega kui laseb varrast pikemaks ehk siis muudab labade asetsemist.
Kuna oma masinal vahetasin CHRA (turbo keskosa), siis tuli uus asi liiga väljakeeratud piirkruviga, sellega seoses sain masinal juba kohapeal põhjagaasiga 1,5 bar`i rõhku. Huvitav on aga see et liikse rõhu korral ei löö masin mitte limp mod`i vaid tõmbab lihtsalt pumbal kütte tagant ning suretab mootori välja ja ei anna isegi mingeid veakoode.
Varrast ei soovita ilma põhjusetta kruttima hakata kuna see otseselt jah turbo rõhku ei reguleeri.
Head kirjandust:
http://www.myturbodiesel.com/wiki/turbo ... esitation/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myturbodiesel.com/wiki/vnt-t ... ngine-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaanus
Kuna oma masinal vahetasin CHRA (turbo keskosa), siis tuli uus asi liiga väljakeeratud piirkruviga, sellega seoses sain masinal juba kohapeal põhjagaasiga 1,5 bar`i rõhku. Huvitav on aga see et liikse rõhu korral ei löö masin mitte limp mod`i vaid tõmbab lihtsalt pumbal kütte tagant ning suretab mootori välja ja ei anna isegi mingeid veakoode.
Varrast ei soovita ilma põhjusetta kruttima hakata kuna see otseselt jah turbo rõhku ei reguleeri.
Head kirjandust:
http://www.myturbodiesel.com/wiki/turbo ... esitation/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myturbodiesel.com/wiki/vnt-t ... ngine-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;
Soovitaks arvutiga lasta kontrollida vaakumklapi/aktuaatori liikumist, kontrollida vaakumvoolikud.astrolaab kirjutas:mul hoopis sedasorti küsimus-Kas kõikidel AFN motodel on täpselt sama aktuaator,hoolimata sellest mis auto peal ta on?Huvi tingitud sellest et mul on Passat kuidagi nagu uimane võrreldes töökaaslase A4-ga, temal omakorda tuttava Passat ka nagu uimasem.Ma alles puhastasin ja panin kenasti turbo liikuima aga aktuaator käib kuidagi raskelt aga ei takerdu kuhugi vaid selline puhas vedru surve.Siin loen mitmest kohast et peab liikuma kergelt,samas imedes asi liikus küll.
Jaanus
Diesel, what else?! :)