LT 2.4D s??tenurk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
LT 2.4D s??tenurk
VAGi vanakooli R4 diislitega on s??te reguleerimine suhteliselt lihtne: rihma vahetades fikseeritakse nukkv?ll ja pannakse v?nt 0-asendisse ning peale nukaratta koonuse otsa t?mbamist ja rihma pingutamist keerad pumbast s??te ?igeks, kasv?i t??tava mootoriga. Need R5 ja R6 mootorid on aga kahe rihmaga. Vana rihmaga t??tas k?ik ideaalselt, polnud suitsu ja k?ivitus poolest p??rdest olenemata miinuskraadide hulgast. Lasin panna peale uue rihma (ainult pika rihma, l?hike j?i originaal, st t?esti originaal, kuna auto tegelik ls on alles 150tkm) ja p?rast seda hakkas k?ituma nagu iga auto, millel s??de hiline (sinine vine pidevalt, kehvem k?ivitumine, osa kilovatte kadusid hetkega, pehmem h??l jne). Viisin teenindusse s??te reguleerimiseks ja seda tehti loomulikult l?hikesest rihmast (ei liigutatudki pumpa vaid liigutati hoopis rihmaratast nuka koonuse otsas). Muutus muidugi mootori h??l, n??d lagiseb nagu tubli diisel ikka, aga k?ik muu j?i samaks. Alles siis tabasin ?ra, et lisaks nuka/v?nda muutusele pumba suhtes muutus pika rihma vahetusega ka nuka ja v?nda omavaheline asend, ehk siis oleks vaja panna uuesti nukkv?ll v?ntv?lli suhtes paika ja alles seej?rel uuesti kogu asi pumba suhtes. On kellelgi varem midagi sarnast juhtunud? Teeninduses mind kuulda ei tahetud, ?eldi et nuka ja v?nda omavaheline asend pole pooltki nii oluline... Mina arvan, et ikka on k?ll. Mida teised arvavad?
Omal mul on VW LT55 2,4TD R6 ja see mootor on t?esti ?ks paras kiviaeg, kui me r??gime ikka samast mootorist. Kuid v?id ju ?le kontrollida v?nda ja nukkv?lli m?rkide kokkulangevuse.V?nda saad, kas eest rihmaseibilt v?i hoorattakoja piilumisavast lambiga. Aga nukkv?llil on need m?rgid kuidas kellegil, minul oli ?ks 90 kraadi all ja teine m?rk 45 kraadi all ja siis oli ornung.
Kui su mootor rohkem kilisema hakkas, siis on juba pritsenurk k?llalt varajane.
Kui su mootor rohkem kilisema hakkas, siis on juba pritsenurk k?llalt varajane.
Sellel mootoril on rihmaratas vabalt liikuv nukkv?lli suhtes. Seega seal mingeid m?rke ei ole ,mille j?rgi saaks nukkv?lli ajastada v?ntv?lli suhtes. Nukkv?lli tagumises otsas on soon ,kuhu pannakse erit??riist v?lli asendi m??ramiseks. Seejuures peab rihmaratas olema lahti.
VAG autode remont Tartus
509 7478
509 7478