Boral peksab ?hte pirni l?bi
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Boral peksab ?hte pirni l?bi
Niisiis. Tegemist on 1998 a. Boraga ja imelik on teema, et suksu peksab (p?letab) tagumist vasakut gabariidipini l?bi. Asi poleks probleem aga iga pirni eluiga kipub j??ma 3-4 p?eva pikkuseks.
Oskab keegi sellise s?mptomi puhul mingit diagnoosi panna. Ise otsustasin, et pistan sinna sisse LED-i versiooni. See peaks olema veidi "lollikindlam".
Ootad diagnoose hr-d "doktorid".
Oskab keegi sellise s?mptomi puhul mingit diagnoosi panna. Ise otsustasin, et pistan sinna sisse LED-i versiooni. See peaks olema veidi "lollikindlam".
Ootad diagnoose hr-d "doktorid".
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Esimese hooga pakuks, et pinge k?rge, aga kui ainult ?ks pirn koguaeg l?bi l?heb, siis see ebaloogiline, siis peaks nagu muud asjad ka l?bi p?lema. Kuidas lood pirnipesaga on? vb kuskil ei ole p?ris hea ?hendus ja tekib s?de vahele, mis p?hjustab vooluk?ikumist, h??gpirnid ju sallivad k?ige v?hem sisse-v?lja l?litamist, kui kuskil "s?riseb" siis see pmts ju nagu ongi pidev l?litamine.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
Pirnipesa on t?eliselt ok. H??glambid kannatavad sisse-v?lja l?litamisi ikka 5+. S??stukad (luminafoorid) on need mis kl?psimisi ei kannata. Pole ka s?itmisi mingitel kruusakatel ja vibratsioon on kah ikka normaalne. Seal peab olema mingi muu anomaalia.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
No nii lapsikut m?tet ma isegi ei oskaks v?ljam?elda. Kas sa Borat ikka oled n?inud ka l?hemalt kui 3m? Loomulikult ei ole seal vett, putukaid, rohelisi mehikesi ega tulnukaid. See peab olema mingi tehnoloogiline viga. On ju Bora sellise aastak?iguga n?. lastehaigustega. Tuttav ostis selle oludesunnil ja hetkel on asjaga ikka suht ?nnetu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5385
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Oot,oot, sellise pl?rtsumise peale kaob viimanegi abistamise m?te ?ra, minul igatahes kadus.Algselt postitas: vibla
No nii lapsikut m?tet ma isegi ei oskaks v?ljam?elda. Kas sa Borat ikka oled n?inud ka l?hemalt kui 3m?
Ja lapsehaigus on sul k?ll vist endal.:dd:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Algul ei jaganud lahti mis too V on. Ok pirnid l?hevad l?bi mitte pika s?idu vaid just paar sekki peale tulede s?ttimist. J??b mulje nagu sellesse gabariidi ahelasse antaks mingi hetk mingi impulss (kas siis tulede kontrollimiseks) v?i on p?evatulede l?litus tehtud mingil imelikul moel.
?lised n?pud on v?listatud kuna enne sinna ligip??semist tuleb osa polstrit lahtiv?tta ja selleks ikka k?ed puhtax.
Kuna tegu on ainult 5w pirniga ja mitte halogeeniga , siis k?erasvad ja higi ei m?ngi selle klaasit??bi juures rolli.
Kui suksu mulle j?lle kontrollituuakse teen suurema pingete kontrolli seniks pistan LED-i sisse.
?lised n?pud on v?listatud kuna enne sinna ligip??semist tuleb osa polstrit lahtiv?tta ja selleks ikka k?ed puhtax.
Kuna tegu on ainult 5w pirniga ja mitte halogeeniga , siis k?erasvad ja higi ei m?ngi selle klaasit??bi juures rolli.
Kui suksu mulle j?lle kontrollituuakse teen suurema pingete kontrolli seniks pistan LED-i sisse.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Aga vabandust et k?sisin, ma ei teadnud et tohib pakkuda ainult v?ga k?rgeid m?ttelende ja -teemaarendusi.Algselt postitas: vibla
No nii lapsikut m?tet ma isegi ei oskaks v?ljam?elda. Kas sa Borat ikka oled n?inud ka l?hemalt kui 3m? Loomulikult ei ole seal vett, putukaid, rohelisi mehikesi ega tulnukaid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Sorry, kui keegi solvus v?i tegin s?nadega haiget aga ma olen t?esti harjunud t?sisemate vastustega. Esimestele autodele pugesin kapotialla nokkima kui kalender n?itas aastat 1982 nii, et v?ite teha ise oma j?reldused mida ma teemast ootasin. Paljusid Teist polnud siis veel plaaniski olnud.
Loomulikult meeldib ka minul ilkuda ja vahel lollinalja visata. Ma t?esti olin vaadanud nii veeolemasolu, kui pistikute ?hendused kui ka tr?kkplaati nokkinud kuid siiani mitte miskit erilist pole leidnud.
Head m?tted on ikka teretulnud.
Loomulikult meeldib ka minul ilkuda ja vahel lollinalja visata. Ma t?esti olin vaadanud nii veeolemasolu, kui pistikute ?hendused kui ka tr?kkplaati nokkinud kuid siiani mitte miskit erilist pole leidnud.
Head m?tted on ikka teretulnud.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
V?ta tester k?tte ja m??da pinge h??glambi pesa klemmidel. Kui h??glambi l?bi l??b, peab seal j?relikult olema mingisugune ?lepinge. Pirn ju iseenesest katki ei l?he.
Kui testriga vasakpoolse klemmipinge m??detud, m??da ka parempoolse oma.
V?rdle tulemusi ning kui erinevad, tead, et elektris?steemis kala.
Lahenduseks pakun sulle juhtmete ise vedamist, mis pole k?ll keeruline, kuid siiski aegav?ttev.
Kui testriga vasakpoolse klemmipinge m??detud, m??da ka parempoolse oma.
V?rdle tulemusi ning kui erinevad, tead, et elektris?steemis kala.
Lahenduseks pakun sulle juhtmete ise vedamist, mis pole k?ll keeruline, kuid siiski aegav?ttev.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Kainelt v?ttes ei tohiks nagu erilist vahet olla millises nurgas see pirn sul on.
L?htuda v?iks nagu sellest, et toide on k?igile seadmetele ?hine ja l?htub generaatorist auto t??tamise ajal. Pinge piike v?ib tekitada ahelasse paralleeli ?hendatud induktiivne koormus ( relee m?his v?i solenoid), kui sellele pole lisatud summutusdioodi. Selline moodustis v?ib ka l?liteid ja juhtplokke j?rjepanu maha v?tta, kuna piigid v?ivad ?sna k?rgele h?pata. Vaata, kas sul k?ru pistiku jaoks ei ole kusagile saba alla releesi juurede ?hendatud? Sama effekt tapab sellisel juhul ka popid dioodid maha. Prooviks v?id ?hendada pirniga paralleeli vastupingestatud dioodi - see v?iks releedest l?htuvad piigid maha korjata.
?ldine ?lepinge (pingeregulaator ei toimeta korralikult) v?iks ikkagi alustada esitulede halogeenidest ja gabariidid sureksid viimases otsas.
Vibratsioon ja l??gid l?huvad kah v?ga edukalt h??gniite - aga see v?iks nagu rohkem veoka teema olla.
Lambi valmistaja teemat ei tasuks kah maha matta, sest ega need NARVA mehed kah mingeid imet?kke ei tooda.
L?htuda v?iks nagu sellest, et toide on k?igile seadmetele ?hine ja l?htub generaatorist auto t??tamise ajal. Pinge piike v?ib tekitada ahelasse paralleeli ?hendatud induktiivne koormus ( relee m?his v?i solenoid), kui sellele pole lisatud summutusdioodi. Selline moodustis v?ib ka l?liteid ja juhtplokke j?rjepanu maha v?tta, kuna piigid v?ivad ?sna k?rgele h?pata. Vaata, kas sul k?ru pistiku jaoks ei ole kusagile saba alla releesi juurede ?hendatud? Sama effekt tapab sellisel juhul ka popid dioodid maha. Prooviks v?id ?hendada pirniga paralleeli vastupingestatud dioodi - see v?iks releedest l?htuvad piigid maha korjata.
?ldine ?lepinge (pingeregulaator ei toimeta korralikult) v?iks ikkagi alustada esitulede halogeenidest ja gabariidid sureksid viimases otsas.
Vibratsioon ja l??gid l?huvad kah v?ga edukalt h??gniite - aga see v?iks nagu rohkem veoka teema olla.
Lambi valmistaja teemat ei tasuks kah maha matta, sest ega need NARVA mehed kah mingeid imet?kke ei tooda.