Mootor klõbiseb....jäi kuivale kui naine karteri katki sõiti

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
gne
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Dets 2008, 15:18
Asukoht:

Mootor klõbiseb....jäi kuivale kui naine karteri katki sõiti

Lugemata postitus Postitas gne »

Mure selline: Abikaasa sõitis karterisse augu. Sõitis veel tublisti edasigi enne kui asjale pihta sai.
Vahetasin karteripõhja ära aga kui käivitasin, siis on klõbin sees. Mootor muidu käib yhtlaselt aga klõbiseb

Mis oleks edasised sammud?

Peasilinder
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Peasilinder »

Väga võimalik ,et hüdrotõukurid on kahjustada saanud.Võimalik ,et sealt august lendas ebavajalikku sodi mootorsse,kuid see on pelgalt oletus.Kõige lihtsam oleks lasta mõnel spetsialistil auto üle vaadata.Usun ,et mida vähem sa sellises olukorras autoga sõidad seda parem,pärast on kahjustused ja kulutused suuremad.

lõpetuseks : õli ikka panid enne sisse kui käivitasid?
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123

gne
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Dets 2008, 15:18
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas gne »

õli on ikka sees :)
Sodi sattumist väga ei usu, kun auk oli piisavalt väike. Samas piisavalt suur, et mootor kuivale jätta.:(
Kahtlustasin isegi, et hydrotõukurid.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kepsu saaled sellise kirjelduse puhul saavad kõigepealt kõige rohkem kannatada. Kirjeldus ,,klõbin,, on muidugi mitmeti mõistetav. Kepsu vea korral öeldakse et pigem kolks mootoris.

gne
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Dets 2008, 15:18
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas gne »

kolksu ei ole. Pigem tiksumine.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kuna siiski kahjustus ju oli ja tagajärg ka siis alustaksin mootori õlirõhu kontrollist. Kas külmast peast ja kuumast peast mootori ,,tiksumisel,, kah erinevusi on? .

gne
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Dets 2008, 15:18
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas gne »

pole väga julend' sõitagi. Seega sooja ja kylma mootori vahet ei oska öelda.
Õlirõhu kontrolli panen igatahes kõrva taha.
Homme lähen ilmselt mõne asjatundlikuma inimesega asja arutama.
Üle neti seda ära ei paranda nii või naa.
Vähemal päris kokku abikaasa mootorit ei jõudnud jooksutada (y)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Loomulikult me siin autot füüsiliselt korda ei tee kuid kõige kriitilisem koht sai mul välja pakutud sinu eelneva (loodan et täpse) infi kohapealt.

andu39
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 16 Juul 2009, 18:49
Telefon: 58048324
Auto: VW Golf IV 1,9TDI 66kw 99.a;VW Caddy Kasten 1,6D 87.a;VW Passat 1,9Tdi 81kw syncro 99.a
Asukoht: Võru lähedal

Lugemata postitus Postitas andu39 »

ise võtaks karteri uuesti alt ja kondrolliks kepsusaaled üle

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Kui lammutamist alustad , siis piilu kõigepealt 3 kepsu saalesi. Muidugi ei tea ma oletada enamat kuna ei tea su mootori tüüpi ega tähist.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas algaja »

kepsu saaled tõenäoliselt

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas algaja »

aga see et klõbin on väike see võib olla sellest ,et mootor sa vähe kahjustada. olen kuulnud ka seda et kui on kas või väiksemgi klõbin sees, et siis tuleb võimalikult vähe lasta mootoril töödata, sest muidu võib väntvõlli ära rikkuda

Crossfire
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 03 Dets 2006, 22:42
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Crossfire »

ma olen juba üle pooleteise aasta klõbiseva mootoriga ringi sõitnud. Mul tegemist suure läbisõiduga mootoriga. Tõukuri pesad on niivõrd kulunud, et loksuvad risti sees. Nädala pärast tuleb mootori vahetus. Mida öelda tahan on see, et kui kuivale jäi, võis vabalt tõukurid ja tõukuripesad ära rikkuda. Tasub kindlasti vaadata kas tõukurid ristipidi pesades loksuvad. Kuivalt sõites ja kuuma saades teeb metall teadagi mida:) Edu korda saamisel.

EDIT: Hea oleks muidugi kui ütleksid, mis mootoriga tegu.

[Muudetud: 3-8-2009 Crossfire]
[b]Sõida, aga ära mölise![/b]

maitzx
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 05 Juul 2008, 10:00
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas maitzx »

Ei hakka uut teemat tegema, nii et küsik siin samas ära. Mul ka mootorist kostub sellist tiksumise taolist heli. Et kas tuleks asjale tõsisemat tähelepanu pöörata või pole sest midagi? Üks tüüp aravs et las tiksub, et sest pole midagi.....aga kuidas tegelikult on? Auto on golf2 1.6 51kw

Vasta

Mine “Mootor”