
Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Tervitused. MUl otsustas ka nüüd auto lagunema hakata, pm andsid korraga saba nii kütusepump kui kollektori ühenduskoht selle pükste v sumpaga ühesõnaga. Uurisin ja puurisin, ja tundub, et sealt pläriseb, aga aru ma ei saa, milline süsteem seal täpselt on? Sest sinna peaaegu ei näegi ja lammutamine tundub ka ulmeteadusena. Pealtpoolt ei saa üldse ligi ja altpoolt kõik sillatalad ja kõrvalistujapoolse käigukastipoolne pooltelje ots ees. Küsimus kui selline seisnebki selles, et kas seal kollektori ja sumpa vahel on mingi spetsiaalne üleminek ja palju see maksab ning kuidas teil vahetus välja on tulnud? Teeks ise ära, aga ei oska läheneda kuskile, kuna nad tõesti selle ära peitnud sinna mootori ja mootoriseina vahele. 

-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Selline on seal vahel:

Maksab 60-70 eur
Lapitakse muudmoodi ka, pannakse ülespoole jäigad torud ja alla üks jäme sukk näiteks.

Maksab 60-70 eur
Lapitakse muudmoodi ka, pannakse ülespoole jäigad torud ja alla üks jäme sukk näiteks.
- Kerx
- Huviline
- Postitusi: 842
- Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
- Auto: Mk4 VR6 4motion Airride
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Endal oli samamoodi sukk läbi ja hakkas plärisema. Lammarist leidsin selle suka koos "pükstega" kuskil 40 euri eest , kui ma õigesti mäletan. Vahetamine oli päris suur töö, õnneks ise ei hakanud seda ettevõtma 

See parempoolne "jurakas" täiest tükis siis

See parempoolne "jurakas" täiest tükis siis
Viimati muutis Kerx, 15 Aug 2012, 12:46, muudetud 2 korda kokku.
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Suured tänud, sain pm teada mis vaja
Just see konkreetne pilt kasutaja pppp poolt oli suureks abiks. Muidugi ka kasutaja Kerx, tänud sulle, sest siit on konkreetne pilt näha. 


-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Vana siis lõigatakse küljest ja uus keevitatakse asemele kinni?
Viimati muutis Deemu, 15 Aug 2012, 16:03, muudetud 1 kord kokku.
- Kerx
- Huviline
- Postitusi: 842
- Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
- Auto: Mk4 VR6 4motion Airride
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Minu sõbralik soovitus on otsida lammarist terve see "süsteem"(sukk ja püksid). Kõvasti vähem peavalu , kui lõikudes ja keevitades ja mingitmoodi aretades.
Viimati muutis Kerx, 16 Aug 2012, 19:08, muudetud 1 kord kokku.
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Mul komplektsed püksid muidu olemas, sai ka külge pandud ja uuesti alt ära võetud, sest kat ei istu külge nii nagu peab. All olid püksid, millel see ots, mis kati külge läheb, kinni keevitatud ja kat tuleb keskelt pükste külge.
Soetatud pükstel oli aga ots sellises koonuses ning kinnitus peal liikuv ( nagu Kerx´i pildil paremal olevad püksid) ning minu kat sinna külge ei istunud kohe kuidagi.
Nüüd ongi nii, et kas vaja muretseda teised uued püksid või muretseda teine katalüsaator, tõenäoliselt vist siis selline, mille ots pole keskel, mis püksete külge läheb.
Segane jutt, kuid paremini ei oska
Soetatud pükstel oli aga ots sellises koonuses ning kinnitus peal liikuv ( nagu Kerx´i pildil paremal olevad püksid) ning minu kat sinna külge ei istunud kohe kuidagi.
Nüüd ongi nii, et kas vaja muretseda teised uued püksid või muretseda teine katalüsaator, tõenäoliselt vist siis selline, mille ots pole keskel, mis püksete külge läheb.
Segane jutt, kuid paremini ei oska

Viimati muutis Deemu, 16 Aug 2012, 19:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Deemu pani hea jutu maha küll
Olen jube väsinud, homme loen uuesti läbi peale tööd ja kui asjast aru saan ja mulle selge jutt siis sobivuse korral äritsed mulle maha?

-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Mis ta mul tühja seisabTiiger88 kirjutas:Deemu pani hea jutu maha küllOlen jube väsinud, homme loen uuesti läbi peale tööd ja kui asjast aru saan ja mulle selge jutt siis sobivuse korral äritsed mulle maha?

-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Mul praegu seisavad sellised nagu sellel pildil parempoolsed püksid:

Aga all on mul endal sellised ja neid pükse ma nüüd taga ajangi:

Erinevus siis selles osas, et vaja läheb pükse, millel on katalüsaatori osa kinnine.
Ja kui ma nüüd paari nädala jooksul selliseid pükse ei leia, siis lähen relakaga kallale ja keevitan need "päised" ümber.
Aga all on mul endal sellised ja neid pükse ma nüüd taga ajangi:

Erinevus siis selles osas, et vaja läheb pükse, millel on katalüsaatori osa kinnine.
Ja kui ma nüüd paari nädala jooksul selliseid pükse ei leia, siis lähen relakaga kallale ja keevitan need "päised" ümber.

Viimati muutis Deemu, 02 Sept 2012, 11:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Vento 2.0 85 kW kollektori jama
Nii. Sain ka aega päevakese lammutada. Sisselaske kolde mahavõtmine oli piin, poldid olid pehmelt öelda pee-augus. Lahti samas tulid lihtsalt. Edasi üritasin sukki kollektori küljest lahti väänata. Njaa, 6 mutrit ja kõik jumala kinni põlenud. Siis sai igaks juhuks väljalaske kolle ka maha võetud. Osad tikud keerasin välja ja osadel tuli aint mutter ära. Kollektorile uut tihendit ka vaja. Igatahes on jama selles, et minul seal põlve koha peal ei ole sellist ühenduskohta nagu alumisel pildil
Põlv väänab ennast ära ja siis jupp toru edasi kuni katalüsaatorini. Alles peale katalüsaatorit on esimene ühenduskoht :S
