Täna kodus parklas avastasin,et parempoolne esiratas viltu all.Vasakule keerates hakkab ratas hullult undama-urisema,hakkas seda trikki tegema mingi 2 nädalat tagasi.Esiratas oli enne tänast täiesti sirgelt all.Kas keegi oskab öelda milles võib olla probleem.
Mingit kõvemat pauku (löökauk vms) pole hiljuti saanud? Kindlam on auto üles tõsta ja sõlmed üle vaadata, samuti kas amordipüstakud kõik paigas, jne... Aga samas jääb kummitama see urin keeramisel
Kui on uus rattalaager siis mina panustan amordi püstaku poltidele mis ei saanud nii hästi kinni kui oleks pidanud saama ja sealt sinu rattakalle lähebki paigast ära. Võta ratas alt ära ja vaata see üle. Proovi käega sikutada amorti enda poole vaata kas tuleb.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
rako kirjutas:Kui on uus rattalaager siis mina panustan amordi püstaku poltidele mis ei saanud nii hästi kinni kui oleks pidanud saama ja sealt sinu rattakalle lähebki paigast ära. Võta ratas alt ära ja vaata see üle. Proovi käega sikutada amorti enda poole vaata kas tuleb.
Pilti vaadates tundub küll mitte nende poltide viga olevat. G3 puhul on see kallaku reguleerimise võimalus kaunis väike.
Aga teemast kah. Kindlasti tõsta ratas õhku ja vaata, et sillatala puruks pole. Just need õõtsa eesmised kinnitused kipuvad neil eralduma.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
rako kirjutas:Kui on uus rattalaager siis mina panustan amordi püstaku poltidele mis ei saanud nii hästi kinni kui oleks pidanud saama ja sealt sinu rattakalle lähebki paigast ära. Võta ratas alt ära ja vaata see üle. Proovi käega sikutada amorti enda poole vaata kas tuleb.
Pilti vaadates tundub küll mitte nende poltide viga olevat. G3 puhul on see kallaku reguleerimise võimalus kaunis väike.
Aga teemast kah. Kindlasti tõsta ratas õhku ja vaata, et sillatala puruks pole. Just need õõtsa eesmised kinnitused kipuvad neil eralduma.
Niipalju sai täna vaadatud,et kõik poldid kinni ja terved.Avastasin et sisemine rooliots nii läbi ,kui ratas õhus siis loks ikka julmalt suur.Homme siis sammud Forssi.14 euri klubikaardiga ja kõik peaks olema timm
Viimati muutis lepakas, 16 Apr 2013, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
lepakas kirjutas:Avastasin et sisemine rooliots nii läbi ,kui ratas õhus siis loks ikka julmalt suur.Homme siis sammud Forssi.14 euri klubikaardiga ja kõik peaks olema timm
Rooliotsa vahetusega kõike küll "timmi" ei saa! (Vihje viltusele rattale)
lepakas kirjutas:Avastasin et sisemine rooliots nii läbi ,kui ratas õhus siis loks ikka julmalt suur.Homme siis sammud Forssi.14 euri klubikaardiga ja kõik peaks olema timm
Rooliotsa vahetusega kõike küll "timmi" ei saa! (Vihje viltusele rattale)
Amordi alumine kinnitus on kõvasti käändmiku küljes kinni ? Endal jäi see kunagi pool piduselt ja suurema hooga kurvi minnes tahtis samuti ise külgkallet reguleerima hakata.
Zenki kirjutas:Amordi alumine kinnitus on kõvasti käändmiku küljes kinni ? Endal jäi see kunagi pool piduselt ja suurema hooga kurvi minnes tahtis samuti ise külgkallet reguleerima hakata.
Seda sama minagi silmas pidasin ennist
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m